דמציאן. רכש מעניין



מה- D-League לכפר סבא
אלירן כהן ,17/08/2016

הפועל כפר סבא עושה עוד צעד בדרך להשלמת סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה ומתחדשת באחד הזרים המסקרנים שישחקו בליגה בעונה הקרובה - דנזל לויגנסטון, ששיחק בעונה האחרונה בליגת הפיתוח של ה- NBA. לויגנסטון מצטרף לטרנס ווטסון שחתם בכפר סבא בשבוע שעבר.

הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה הולכת ומסתמנת כאחת הקבוצות המפתיעות של הקיץ בכל הקשור לענייני רכש מבחוץ. אחרי שצרפה לשורותיה את טרנס ווטסון הנהדר בשבוע שעבר, הסתבר הבוקר שהוא בכלל היה רק המנה הראשונה. כי המנה העיקרית הגיעה מליגת הפיתוח של ה- NBA, וקוראים לה דנזל לווינגסטון, גארד גבוה (1.94) ואתלטי עם משחק הגנה נהדר ויכולות קליעה משובחות, או בקיצור - אחד השמות המסקרנים שנחתו בליגה הלאומית בשנים האחרונות.

לווינגסטון בן ה- 23 יפתח את עונתו הראשונה מחוץ לגבולות ארה"ב. הוא החל את דרכו במכללת אינקארנטה מהדוויז'ן הראשון והוליך אותה עם 21.5 נקודות, 6 ריבאונדים ו- 3 אסיסטים בממוצע למשחק בעונתו השנייה, במהלכה אף נבחר לחמישייה הראשונה של המחוז. הוא נרשם לדראפט 2015, לא נבחר, אבל ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי היוסטון רוקטס, מה שסלל את דרכו לליגת הפיתוח, שם שיחק בעונה האחרונה בשורות ריו גראנד ואלי וייפרס, קבוצת הבת של הרוקטס, במדיה קלע 9.2 נקודות והוסיף 4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

"אני שמח מאוד להשלים את הסגל שלנו עם דנזל, ואין לי ספק שנהנה מהכשרון שלו. אני חושב שזו רק התחלת הדרך עבורו ואני שמח שהוא מתחיל אותה כאן אצלנו בכפר סבא", סיכם ברק דמציאן, מאמן הקבוצה.

צפוי בביצועיו של לויגנסטון מ(עוד) אחד ממשחקיו הנהדרים בליגת הפיתוח:









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();