טרנס ווטסון. חוזר לארץ



שוב איתנו: טרנס ווטסון בכפר סבא
אלירן כהן ,10/08/2016

הפורוורד, שהעפיל עם קריית גת לליגת העל לפני שנתיים, חוזר ללאומית ומצטרף לקבוצה של ברק דמציאן אחרי עונה נהדרת בפינלנד. הפועל באר שבע מעבה את הקו האחורי ומצרפת את אלכס צ'רנוביץ'.

הפועל כפר סבא שרק לפני כמה ימים איבדה את אחד השחקנים המשמעותיים שלה בעונה החולפת, דניאל דנינו, שעבר לליגת העל, מצאה לעצמה סופסוף סיבות לחייך. הקבוצה של ברק דמציאן, שעדיין נמצאת בשלבי הרכבת חלקי הפאזל העיקריים שלה לעונה הקרובה, סיכמה עם הפורוורד-סנטר האמריקאי טרנס ווטסון, שחוזר לעונה שנייה בישראל.

לקדנציה הראשונה שלו בישראל הגיע ווטסון (29, 2.00), אחרי מספר עונות בליגה הראשונה באיסלנד, כשאף נבחר ל- M.V.P של הליגה לפני 3 עונות. בקריית גת הוא נחת בקיץ 2014, וסיים עונה נהדרת עם 16.8 נקודות ו- 11.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק שהובילו את הקבוצה להעפלה ההיסטורית לליגה הראשונה. בקיץ האחרון עבר להליסנקי מהליגה הראשונה בפינלנד, ועם 13 נקודות ו- 7.6 כדורים חוזרים בממוצע למשחק הוביל את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף. במונחים של כפר סבא, שמכוונת גם השנה להעפיל לפלייאוף העליון, מדובר בהחתמה מעניינת במיוחד.

מאמן הקבוצה ברק דמיציאן מסר לאחר החתימה: "טראנס מגיע אלינו אחרי שכבר היה והצליח בליגה שלנו, הוא שחקן עם הרבה מאוד איכויות התקפיות והגנתיות ואני בטוח שהקהל הכפר סבאי יהנה ממנו".

הפועל באר שבע של יניב בורגר עדיין לא הגיעה לשלב בו היא חושבת על זרים, אבל הסגל הישראלי שלה הולך ומסתמן כאחד העמוקים בליגה. אתמול (שלישי) הודיעה הקבוצה על צירופו של הגארד אלכס צ'רנוביץ' (23, 1.90) שחוזר ללאומית אחרי שנתיים נהדרות בליגה הארצית, במהלכן הוליך את הפועל לוד ואליצור רמלה לצמרת הטבלה. אחרי שלא הצליח לפרוץ במדי הפועל חולון בליגת העל לפני 4 עונות, ולא קיבל מספיק הזדמנויות עם רמלה בלאומית לפני שנתיים, יקווה צ'רנוביץ', שסומן כהבטחה גדולה בגילאי הנוער, להמשיך ביכולת הנהדרת שהציג בשנתיים האחרונות ולשדרג את הקו האחורי של האדומים.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();