נשאר אורדון. שם טוב



שם-טוב ממשיך ברמת-גן/גבעתיים
אלירן כהן ,09/08/2016

הבטיחו שם טוב, הביאו שם-טוב. הפועל רמת גן / גבעתיים ממשיכה לעבוד וסוגרת לעונה נוספת עם הרכז ליאור שם טוב שיחבור לליאור ליפשיץ בקו האחורי. מכבי רחובות מביאה שם טוב משלה ומצרפת את אופק חכמון הצעיר. ויש לנו גם לגיונר חדש: אנטון שוטבין, ששיחק אשתקד בבאר שבע, ועוזב לסלובקיה.

חשבתם שנגמר להם הדלק? עדיין לא. הפועל רמת-גן / גבעתיים הולכת ומסתמנת כאחת הקבוצות המעניינות שנפגוש בליגה בעונה הקרובה. אחרי שהשלימה את השלד הישראלי הבכיר שלה - חלומו של כל מאמן בליגה הזו - יוני ניר, יניב סולומון וליאור ליפשיץ, וגיבתה אותו בעידו חליפה שיעלה מהספסל, סגרה הקבוצה של מתן חרוש עם שם ישראלי מעניין נוסף - ליאור שם טוב שימשיך לעונה נוספת ויחבור לליאור ליפשיץ בקו האחורי.

קבוצות רבות התעניינו בשירותיו של שם טוב (24, 1.82) בקיץ האחרון, כשההצעות מקבוצות הצמרת בליגה השלישית לא חדלו מלבוא. בסופו של יום, בחר הרכז להמשיך לעונה נוספת במועדון בו גדל. את העונה האחרונה סיים עם 5 נקודות בממוצע למשחק וכמעט 3 אסיסטים ב- 20 דקות. קודם לכן דילג בין הבקעה, יבנה, כפר סבא, קריית גת וגליל עליון. רמת גן / גבעתיים היא למעשה הקבוצה הראשונה בה הוא ממשיך לעונה שנייה ברציפות.

"אני שמח להמשיך ולקחת חלק בפרויקט המיוחד הזה ולהיות אורדון גם בעונה הקרובה", אמר שם-טוב לאחר חתימתו. "המועדון הוא מעבר לקבוצת כדורסל עבורי, הוא הבית שלי ואני גאה לשחק בשביל הקהל שלנו עונה נוספת. מאחל לכולנו עונה מוצלחת, מהנה ואדומה, נתראה במגרש".

עופר גולדברג, מנכ"ל הקבוצה והמנהל המקצועי הגיב גם הוא להחתמה: "אני שמח מאוד על החתמתו של ליאור שם טוב לשנה נוספת. נחישות, רצון, הקרבה אלו תכונות שאנחנו מחפשים בשחקנים שלנו ולליאור יש אותן בגדול. ליאור הוא הרבה מעבר לשחקן כדורסל במועדון, אישיותו היוצאת דופן תעזור לו ולנו להגיע ליעדים ולהישגים. אני מאחל לליאור המון בהצלחה!".

מכב רחובות עושה גם היא צעד נוסף בדרך להשלמת סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה ומצרפת אליו את הגארד הצעיר אופק חכמון (19, 1.88), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ואחד השחקנים הבולטים שגדלו שם בשנים האחרונות היה חבר בסגל המורחב של אלופת המדינה בעונה האחרונה אך לא ממש ראה פרקט. הוא יקווה לעשות זאת תחת אבנר יאור ברחובות, שלבטח לא שוכח לו את סל הניצחון שקלע מולו בגמר גביע המדינה לנוער לפני שנתיים, כשראשון לציון פגשה את מכבי חיפה.

ומאלה שבאים לזה שעוזב אותנו. אנטון שוטבין, שחקנה של הפועל באר שבע / בני שמעון בעונה החולפת ישחק בעונה הקרובה באיסקרה סביט, מהליגה הראשונה בסלובקיה. בעונה האחרונה טרם שוטבין 12.2 נקודות ו- 4.6 כדורים חוזרים בממוצע למשחק בשורות באר שבע והיה לאחד הפורוורדים הישראלים המובילים בליגה. שוטבין, שקטף כמעט כל תואר אפשרי כשחקן בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב אך לא הצליח להביא ליידי ביטוי את יכולותיו ברמות הגבוהות בארץ, יקווה לעשות זאת מעבר לים , לחזור מחושל יותר מאירופה, ואולי, סופסוף, להצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית שהעמיד לעצמו בדרך להיות שחקן משפיע בליגה הראשונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();