קרני, חוזר ללאומית



התעוררו משנתן: עפולה ורעננה מחתימות
אלירן כהן ,08/08/2016

לאחר תרדמת קיץ ארוכה למדי, הפועל עפולה ועירוני רעננה חוזרות לעבוד. הקבוצה של רועי פרל סוגרת קו אחורי ישראלי מרשים ומצרפת את רון סבג, זו של ברק פלג הולכת פנימה, משאירה את סמי גיבנס ומצרפת אליו רכש ישראלי מעניין במיוחד.

כל כך הרבה דיברנו על נס ציונה ובאר שבע, עד שלרגע שכחנו שאת צמרת הטבלה של הליגה הלאומית יאכלסו הרבה יותר משתי קבוצות. אולי ארבע, אולי חמש. תלוי איך אתם מגדירים צמרת, ואיך אתם רוצים שהיא תראה. רועי פרל כבר יודע.

הפועל עפולה, שפתחה את הקיץ בסערה עם צירופם של שניים מהישראלים המוכשרים בליגה - עומר טל ואוראל לב, סגרה הערב את הקו האחורי הישראלי שלה, כשצרפה אליו את הרכז רון סבג.

סבג (26, 1.85), מצטרף לקבוצה של רועי פרל אחרי 4 עונות נהדרות בגליל, במהלכן היה אחד הישראלים המובילים במערך של זיו ברתנא. להישג השיא שלו הגיע עם הקבוצה לפני שנתיים, כשהוליך אותה לשלב חצי גמר הפלייאוף. בעונה האחרונה, שהסתיימה בפלייאוף התחתון, תרם סבג 8.5 נקודות ומסר כמעט 4 אסיסטים בממוצע למשחק.

רועי פרל, מאמן הקבוצה אמר לאחר חתימתו של סבג: "אני שמח שרון מצטרף לקבוצה, רון שחקן בעל יכולות נהדרות שאני מאוד מעריך, הוא יוסיף לנו איכויות רבות לקבוצה הן ברמת הניסיון שצבר בשנותיו בליגה והן ברמה המקצועית כשחקן חכם ורעב להצליח. מאחל לנו בהצלחה".

סבג עצמו הוסיף: "אני באמת שמח ומתרגש להצטרף לקבוצה. אני מאוד מודה לרועי ולקבוצה על האמון שנתנו בי. אין לי ספק שנהיה קבוצה חזקה ותחרותית מאוד. שיהיה בהצלחה לכולנו!".

מי שישלים את הקו האחורי של עפולה, שכעת תתפנה להביא ישראלי בכיר לעמדת הפנים ושני זרים, הוא הקלעי המקומי עמית גרשון, שצפוי לקבל את הקרדיט מפרל גם העונה.

ומזו שממשיכה לעבוד לזו שסופסוף אפשר לומר שמתחילה לעבוד. עירוני רעננה, שהחלה להזיז עניינים רק בשבועות האחרונים עם השארתם של ברק פלג וגיא לביא, עשתה צעד נוסף בדרך להמשכיות משמעותית בסגל (לא עניין של מה בכך, אחרי שנפרדה מארבעה שחקני מפתח מהעונה האחרונה) כשסיכמה לעונה נוספת עם הפורוורד הנהדר סמי גיבנס.

גיבנס (26, 1.98), בוגר מכללת דרקסלר, סיים את העונה האחרונה כאחד הזרים הבולטים בליגה, כשהוא קולע 18.2 נקודות, מוסיף 11.4 ריבאונדים, ומסיים במקום השלישי במדד היעילות. את הקריירה האירופאית שלו החל בליגה הראשונה בהולנד, משם עבר לליגה השנייה בצרפת והמשיך לליגה השנייה בגרמניה. עונה מוצלחת נוספת ברעננה וגם הוא יודה לנו על שאולי כבר לא נצטרך להשתמש שוב במילה "השנייה".

בגזרת הישראלים, ביצעה רעננה רכש מעניין נוסף, כשצרפה את גלעד קרני (29, 1.96). הפורוורד, שהיה מהמחוזרים בליגה בשבועות האחרונים, חוזר ללאומית אחרי שאת העונה האחרונה חילק בין טיול בקצה העולם לישיבה בקצה הספסל של מכבי חיפה, אחרי שבכלל היה אמור להצטרף למכבי רחובות בליגה הארצית. בעונתו האחרונה בלאומית (14/15), שיחק בשורות הפועל עפולה ותרם 11.5 נקודות ו- 5.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();