חוזר ללבוש אדום. קיקוס



מקסים קיקוס עולה לגליל
אלירן כהן ,05/08/2016

אחרי שהייתה שקטה כמעט קיץ שלם, הקבוצה של אבישי גורדון מתחילה לעבוד וצרפת לשורותיה את אחד הישראלים הבולטים בליגה בעונה שעברה - מקסים קיקוס, ששיחק במגדל העמק. גיא פרבר, יניב שטראוס ומשה רחמים ימשיכו לעונה נוספת בקבוצה, שהעלתה מהנוער שני ילדים מוכשרים.

הפועל גליל עליון, אחת הקבוצות השקטות של עונת המלפפונים הנוכחית, מתחילה לעבוד. אחרי שהפתיעה את כולנו עם מינויו המסקרן של אבישי גורדון לעמדת המאמן, החלה הנציגה הצפונית-קיצונית של הליגה להזיז עניינים ולהתכונן לעונת המשחקים הקרובה.

לפני הכל, היה חשוב לאנשי הקבוצה לשמור על החבורה הישראלית שהנהיגה אותה בעונה האחרונה, בה לא הייתה רחוקה מהעפלה לפלייאוף העליון למרות פתיחת עונה מהוססת. ראשון היה הפורוורד גיא פרבר (23, 2.00), שהצטרף בחודש דצמבר אחרי שפתח את העונה במכבי קריית גת. פרבר, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, סיים את העונה האחרונה עם 6 נקודות בממוצע למשחק, ב- 40% ל- 3. לצד פרבר, השאירה הקבוצה גם את יניב שטראוס (23, 1.90) ומשה רחמים (24, 1.85), שני שחקני בית שימשיכו לעונה נוספת ויקוו להיות משפיעים יותר בסגל של גורדון. שני שחקני בית שיפתחו את עונתם הראשונה בקבוצה הבוגרת הם עדן זלינבבא ו- שקד ירושלמי שסיימו גיל נוער, וישתלבו בהדרגה בליגה של הגדולים.

ולצד כל אלה שאמורים להפוך משחקנים משלימים למשמעותיים, הנחיתה אמש גליל אחד שכבר עשה את זה בעונה האחרונה, ואמור לקצת צעד נוסף קדימה בעונה הקרובה - מקסים קיקוס (22, 1.91), שמגיע אחרי עונה נהדרת עם מגדל העמק. קיקוס, בוגר מחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל ואחד הקלעים המוכשרים בליגה, סיים את העונה האחרונה עם 13 נקודות בממוצע למשחק בקבוצה רווית קלעים והוכיח שכשנותנים לו את הקרדיט הוא יודע לקחת אותו ולעשות דברים יפים. לפני שהצטרף למגדל העמק שיחק שנתיים בגלבוע/גליל ובעפולה.

"גליל עליון הוא מועדון גדול עם מסורת וקהל, מועדון שידוע בתור חממה לפיתוח שחקנים וקידומים", אמר קיסוס לאחר חתימתו, "וזה בעיקר מה שהביא אותי להחליט להצטרף. העובדה שאבישי גורדון יעמוד בראש המערכת הפכה את ההחלטה עבורי לקלה הרבה יותר. אני מקווה שאצליח לשאוב כמה שיותר מהידע, הטיפים הקטנים והניסיון העצום שלו במשך העונה". על התקופה במגדל העמק, הוסיף: "במגדל העמק קיבלתי את כל מה ששחקן צעיר היה מייחל לעצמו. בית חם - החל בהנהלה דרך הצוות המקצועי והקהל, שתומך ברגעים שמצליחים ולא פחות חשוב - גם ברגעים פחות טובים. השנה האחרונה בה הייתי קפטן, תרמה רבות להתפתחות ולהתבגרות שלי בתור אדם ושחקן". על הציפיות שלו מהעונה הקרובה - "אני כבר לא יכול לחכות לתחילת העונה בגליל, מחכה בקוצר רוח לתת הכל על מנת לעמוד במטרות שנציב ולהמשיך את המסורת האדירה של הגליל. רק שיתחיל כבר".

"ברור לכולם שהתקציב שלנו הוא לא מהגבוהים בליגה, אבל למרות זאת אני מאמין שנדע להעמיד קבוצה אטרקטיבית", נוסיף מאמן הקבוצה אבישי גורדון. "אני שמח שהצלחנו לשמור על המשכיות עם גיא, יניב ומשה ואני שמח לא פחות שהצלחנו להנחית כאן שחקן כמו מקסים, שהוא ללא ספק אחד הישראלים הטובים בליגה. המטרה שלנו היא לתת עונה יפה ולהגיע כמה שיותר רחוק, ואני מאמין בחבר'ה שנמצאים כאן איתי שנוכל לעשות זאת יחד".

הפועל כפר סבא נפרדה מאחד השחקנים המשמעותיים שלה בעונה שעברה, דניאל דנינו, שמצטרף להפועל אילת בליגת העל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();