קנטור. סוגר סגל



רמת השרון סוגרת סגל
ספסל ,03/08/2016

הקבוצה של גיא קנטור מחתימה זר שני - מוריס פירסון, פורוורד-סנטר ששיחק בעונה האחרונה בליגה הראשונה בקפריסין ויחבור בקו הקדמי לגרג לוגיניס, שהצטרף בחודש שעבר. יחד איתו השלימה הקבוצה את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה עם ארבעה צעירים שיחכו לקבל את ההזדמנות כדי לפרוץ: תומר סדן, דייויד מוסינדי, אריאל נבון ואלמוג זקס.

--- אלירן כהן ---

עוד בסוף העונה שעברה ידעו ברמת השרון שבילי מקשפרד לא ימשיך לעונה נוספת. הפורוורד, שסגר הבוקר בשורות עירוני נס ציונה, סומן בתחילת הקיץ כמועמד למרבית מקבוצות הצמרת בליגה, וברמת השרון ידעו שיצטרכו לחשוב על דרכים יצירתיות למלא את החלל שיצר, יחד עם זה של לורנזו גורדון. בקבוצה של גיא קנטור החליטו לשמור על אותו הקונספט מהעונה האחרונה - גארדים ישראלים בעלי פוטנציאל לצד שני זרים גבוהים, ואחרי שצרפו את גרור לוגינס בחודש שעבר הודיעה הבוקר הקבוצה על החתמתו של מוריס פירסון, שיחבור אליו בקו הקדמי.

פירסון (26, 2.06), בדיוק כמו לוגינס, מגיע לרמת השרון אחרי מסע ארוך באירופה. הוא החל את הקריירה במכללת ג'ורג'-טאון (15.2 נקודות ו- 8.5 ריבאונשים בממוצע למשחק בעונתו האחרונה), ומשם דילג בין פולין, אוסטריה ובלגיה. בעונה האחרונה שיחק בניקוסיה, מהליגה הראשונה בקפריסין, שהתמודדה גם במסגרת היורופ-קאפ. בליגה המקומית תרם 15.8 נקודות ולקח 8.5 כדורים חוזרים בממוע למשחק, מול 12 נקודות ו- 6.8 כדורים חוזרים ב- 6 הופעותיו באירופה.

"עקבנו אחריו מוריס זה מספר עונות", סיפרו אנשי רמת השרון", "והקיץ, לשמחתנו, הצלחנו להגיע עימו להסכמות. מוריס שחקן מאוד מוכשר, דומיננטי בצבע, קשוח ופיזי, בעל ניסיון בליגות ראשונות חזקות. בונה האחרונה מוריס נטל חלק במפעל היורופקאפ של פיב״א שם העמיד ממוצעים מרשימים. אנו בטוחים שהקבוצה תהנה מיכולותיו ויחד עימו נשיג את מטרותינו העונה".

פירסון הוסיף: "אני אסיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשחק בליגה הלאומית בישראל. שמעתי הרבה דברים טובים על הליגה הזו, ורמת השרון הצדיקה והוכיחה את כל מה ששמעתי. אני מצפה בקוצר רוח להצטרף לקבוצה ולהתחיל לעבוד יחד למען השגת המטרות שלנו".

לצד פירסון, סיכמה הקבוצה בימים האחרונים עם ארבעה צעירים מוכשרים שיחכו לקבל את ההזדמנות מגיא קנטור ולמצוא את מקומם בליגה הלאומית. ראשון הוא הרכז תומר סדן (20, 1.83) שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וימשיך לעונה שנייה ברציפות ברמת השרון וכמוהו גם אריאל נבון (20, 1.80) שמגיע אחרי עונה בקריית גת מליגת העל. שלישי הוא הפורוורד דייויד מוסינדי (19, 1.96) שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק אשתקד בגבעת שמואל מהליגה הארצית ורביעי - הסנטר אלמוג זקס, שסיים גיל נוער בהפועל תל אביב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();