יניב סולומון. אורדון חדש



רמת-גן/גבעתיים לא עוצרת
אלירן כהן ,01/08/2016

הולך להיות שמח העונה בזיסמן. הפועל רמת-גן/גבעתיים ממשיכה לבנות סגל מעניין ואטרקטיבי ומצרפת ישראלי בכיר נוסף - הפורוורד יניב סולומון, ששיחק בעונה האחרונה באליצור יבנה והפועל באר שבע. סולומון: "לאוהדים ולאווירה במשחקים היה חלק גדול בהחלטה שלי לבוא לכאן".

בהפועל רמת-גן/גבעתיים החליטו שאת העונה הזו הם לוקחים למקום אחר לחלוטין. אחרי שאת העונה החולפת סיימה הקבוצה במקום לא מעניין בפלייאוף תחתון חסר משמעות, השנה היעד של האורדונים הופך להיות שונה בתכלית. כמה שונה - נוכל לנסות לנחש בסוף הקיץ, אבל עד שזה יקרה בואו נספר לכם על הרכש החדש של האדומים.

אחרי שאת מסע הרכש שלה פתחה הקבוצה עם צירופו של ליאור ליפשיץ והמשיכה אותו עם יוני ניר - שניים שכבר עברו ביותר מתחנה אחת בליגה הראשונה ויבואו לתרום מהיכולות והניסיון הבלתי נגמרים שלהם, הודיע הבוקר המועדון על החתמתו של הפורוורד יניב סולומון, מההבטחות הגדולות של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות.

סולומון (22, 2.00), שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, מצטרף לרמת-גן/גבעתיים אחרי שאת העונה האחרונה העביר בין אליצור יבנה (16.2 נקודות ו- 6.3 ריבאונדים ב- 24 דקות) להפועל באר שבע (6.4 נקודות ו- 4.4 ריבאונדים ב- 15 דקות). את עונת 2014/15 החמיץ כמעט לחלוטין לאחר שקרע את הרצועה הצולבת פעמיים ונאלץ לעבור שיקום ארוך, אולם בעונה האחרונה הוכיח שהפציעה מאחוריו.

"אני שמח להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל רמת-גן/גבעתיים ולשחק תחת מאמן בעל ידע כמו מתן חרוש", אמר סולומון, לאוהדים ולאווירה במשחקים היה חלק גדול בהחלטה שלי לבוא לכאן".

מתן חרוש, מאמן הקבוצה, הוסיף: "אני מאוד שמח שיניב מצטרף לקבוצה. יניב הוא אחד השחקנים המוכשרים לגילו, והמטרה שלנו, יחד איתו ועם ההחתמות האחרונות שלנו - להעמיד קבוצה לוחמת שתעשה את המקסימום בכל משחק ותביא לאוהדים שלנו גאווה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();