יורד דרומה. שמריז



שוב איתנו: שמריז מצטרף לבאר שבע
אלירן כהן ,31/07/2016

אחרי עונה אחת בליגת העל - מלך הסלים הישראלי של הליגה בעונת 2014/15 חוזר ללאומית וישחק בעונה הקרובה במדי הקבוצה מבירת הנגב, שמאותתת חזרה למסע הרכש של נס ציונה. בורגר: "מצרפים אלינו את אחד הקלעים הטובים בכדורסל הישראלי". הפועל מגדל העמק ממשיכה במגמה הצעירה שלה ומצרפת את ייבגני חולדוב.

הפועל באר שבע / בני שמעון עושה צעד משמעותי נוסף בהכנותיה לעונת המשחקים הקרובה, ואחרי טמיר אריאלי ואוהד כהן בונה עוד נדבך חשוב בקו האחורי שלה לעונה הקרובה, כשהיא מצרפת לשורותיה את הקלעי דודו שמריז, שחקן נבחרות ישראל הצעירות של ישראל לשעבר, שמגיע אליה אחרי עונה בהפועל חולון.

שמריז (25, 1.91), שגדל במחלקת הנוער של אליצור אשקלון ועבר בהמשך לזו של עירוני רמת-גן חוזר לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בליגת העל. את עונתו האחרונה בלאומית (2014/15) סיים כמלך הסלים הישראלי של הליגה עם לא פחות מ- 17.3 נקודות בממוצע למשחק (בלמעלה מ- 40 אחוזי קליעה מחוץ לקשת), במדי אליצור אשקלון, שם שיחק מאז עונת 2010/11.

"לדודו יש רעב ותשוקה גדולים למשחק", העיד מאמן האדומים יניב בורגר. "אנחנו מצרפים אלינו את אחד הקלעים הטובים בכדורסל הישראלי ואני בטוח שהוא יהווה עבורנו תוספת כוח משמעותית בעונה הקרובה".

ומדרום לצפון. הפועל מגדל העמק ממשיכה לבנות סגל צעיר ומעניין בשאיפה להגיע איתו העונה כמה שיותר גבוה, ואחרי החתמתו של לירז אריאלי ביום חמישי האחרון, הצטרף לקבוצה הגארד הצעיר ייבגני חולדוב. חולדוב, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בשנתיים האחרונות בליגה הארצית, כשבעונה האחרונה הוביל את מכבי בת ים למשחקי הפלייאוף, שם היעדרותו הייתה אחד הגורמים שהכריעו את הכף לרעתה. במגדל יקוו לראות את חולדוב ממשיך לפרוץ קדימה ולהשתלב בין שחקני הקו הקדמי של הקבוצה כבר בעונה הקרובה.

"כחלק ממגבלות התקציב והמטרות שהציבה לעצמה - מגדל העמק חרטה על דגלה לגדל ולטפח שחקנים צעירים", אמר דוד אלהרר על סדרת ההחתמות האחרונה שביצע, "אחרי השנה שעברה קיבלנו פניות מהמון שחקנים צעירים שרצו להצטרף אלינו ואנחנו שמחים על כך. בחרנו בשחקנים שלהערכתנו יצליחו לעשות את הקפיצה המיוחלת בעונה הקרובה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();