יונתן לוי. יחזק את רחובות



יונתן לוי ברחובות, חליפה בר"ג/גבעתיים
אלירן כהן ,28/07/2016

החתמה מעניינת נוספת לקבוצה של אבנר יאור, שמצרפת לשורותיה את יונתן לוי שיחלוק את עמדת הסנטר עם אוון ייטס. הפועל רמת גן / גבעתיים סגרה עם עידו חליפה, וגם הפועל חיפה מצרפת צעיר מעניין לסגל.

במכבי רחובות ממשיכים לעבוד במרץ, ולמעשה נמצאים כפסע מהשלמת השלד הישראלי הבכיר שיוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. אחרי הצטרפותם של גל איתן ודולב דראפיץ׳ מצרפת רחובות לשורותיה עוד רמת-גני לשעבר, הסנטר יונתן לוי, ששיתף פעולה עם גל איתן בעירוני ר"ג בעונה האחרונה.

לוי (26, 2.06), שנע בשנים האחרונות בין שתי הליגות הראשונות יחבור לקו הקדמי המעניין ל רחובות שכולל עד כה גם את גור פורת ואוון ייטס. בעונה האחרונה, במדי עירוני רמת גן, קלע 6.4 נקודות ולקח 3.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. לפני שנתיים רשם את עונת השיא שלו, כשהצטרף באמצע העונה לעירוני רעננה ורשם 12 נקודות ו- 7 ריבאונדים למשחק. קודם לכן עבר בנס ציונה, נתניה, עפולה ובאר יעקב.

"אנחנו ממשיכים לעבוד על בניית סגל שחקנים איכותי ואטרקטיבי, כזה שמכיר את הליגה ויכול להוביל אותנו קדימה", אמר רון וורוטיצקי, יו"ר הקבוצה. "יונתן כבר עבר הרבה בליגה הלאומית. הנסיון והקשיחות שלו יוסיפו לנו כוח ואינטנסיביות מתחת לסלים".

ומקבוצה שכמעט סגרה את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה לזו שביצעה את ההחתמה השנייה שלה הקיץ - הפועל רמת גן / גבעתיים, של מתן חרוש, שצרפה אמש את הפורוורד עידו חליפה (21, 1.97). חליפה, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק בעונהה אחרונות בשורות אליצור אשקלון שנשרה לליגה השלישית, במדיה קלע 7.5 נקודות ולקח 4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. קודם לכן עבר בהפועל כפר סבא, ועלה עם קבוצת הבת של מכבי תל אביב מליגה ב' לליגה א'.

נמרוד כהן, יו״ר הקבוצה: ״אנחנו שמחים על הצטרפותו של עידו, שמגיע כחלק מהאסטרטגיה שלנו של שילוב שחקנים וותיקים ומנוסים, לצד צעירים מוכשרים בעלי פוטנציאל לפרוץ ולתת את הערך המוסף".

הפועל חיפה ממשיכה לעבות את הסגל הצעיר שלה, ומצרפת לשורותיה את הגארד גיא סהר (18, 1.92) שחקן נבחרות הקדטי םוהנוער של ישראל לשעבר - ששיחק אשתקד בשורות עירוני נהריה, בליגת העל, שם גדל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();