נשאר ירוק. כהן סבן



כהן סבן נשאר בכפ"ס, שגיב דוד עולה לאתא
אלירן כהן ,27/07/2016

שניים מהצעירים המוכשרים בליגה סימנו לעצמם מטרות לעונה הקרובה. עדי כהן סבן ינסה להוביל את הפועל כפר סבא כמה שיותר גבוה לפני שהוא קופץ למדרגה הבאה. שגיב דוד מצטרף לסגל הנהדר שהולך ונבנה בקריית אתא, ששוב - מכוונת ללכת עד הסוף.

באליצור קריית אתא - שלא הייתה רחוקה מעלייה לליגת העל בעונה האחרונה הבינו שהקיץ לא תהיה ברירה אלא ללכת על בנייה מחודשת, ובינתיים נראה שהכיוון חיובי. אחרי הצטרפותם של נועם מטלון וירין איינהורן, וכשברקע קולות השארות של שניים משחקני הקבוצה בעונה החולפת, צרפה הקבוצה את הפורוורד שגיב דוד שיקווה להמשיך בפריצה שלו ולהיות אחד הישראלים המשמעותיים בליגה העונה.

דוד (24, 1.98), שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון מצטרף לאתא אחרי עונה נהדרת בשורות הפועל רמת גן / גבעתיים, במדיה קלע 9.1 נקודות, לקח כמעט 5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק ומסר 2 אסיסטים. קודם לכן עבר דוד גם בקריית גת והפועל כפר סבא, אולם את ההזדמנות המשמעותית שלו קיבל דווקא כששיחק בארצית - במדי מכבי גדרה, שם הפך לאחד הפורוורדים היעילים בליגה.

"שגיב נמצא בשנים האחרונות בקפיצת מדרגה משמעותית", העיד עליו סוכנו בועז בר דיין, שמלווה אותו תקופה ארוכה, "כשבכל שנה הוא מצליח לעלות רמה ולהתאים את עצמו. אחרי שיחות עם זיו, הסיטואציה שנוצרה בקריית אתא התגלתה כטובה ביותר מבחינתו ואני בטוח שיצליח להוביל גם מועדון גדול כמו קריית אתא".

זיו ברתנא, מאמן הקבוצה, הוסיף: "אני מאוד שמח ששגיב מצטרף אלינו. שגיב יכול לשחק ביותר מעמדה אחת, יש לו יכולת קליעה וחכמת משחק ברמה הגבוהה ביותר ויש לו יכולת לייצר לקבוצה יתרונות במגוון דרכים".

ומזו שכמעט העפילה לליגת העל לזו שכמעט והדיחה אותה כבר בשלב רבע גמר הפלייאוף - הפועל כפר סבא. הקבוצה של ברק דמציאן, שסיימה את העונה האחרונה בהצלחה גדולה - הרבה מעבר למקום שייעדו לה, ממשיכה לבנות את סגל השחקנים שלה על בסיס הישראלים שהובילו אותה אשתקד, ואחרי איתן רוטנברג, סגרה לעונה נוספת עם הרכז עדי כהן סבן (23, 1.78).

הרכז הירושלמי, שכבר מגיל צעיר סומן כבעל פוטנציאל גדול אך הצליח להביא אותו לליגה הלאומית רק לפני שנה, כששיחק בשורות מכבי הוד השרון, היה מחוזר מאוד בקיץ האחרון אבל בחר להשאר לעונה נוספת בקבוצה מהשרון במטרה להמשיך לפרוץ קדימה ולשפר אלמנטים נוספים במשחק שיכינו אותו לקפיצת המדרגה הבאה שלו. בעונה האחרונה קלע 8.8 נקודות, מסר 3.8 אסיסטים ולקח 3.7 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

"אנו מאוד שמחים שעדי בחר להשאר חלק ממשפחת הפועל כפר סבא", אמר ברק דמציאן לאחר חתימתו של כהן סבן, "עדי הוא עוגן בקבוצה ומודל לחיקוי עבור שחקני מחלקת הנוער שלנו".

"בעונה שעברה עשינו צעד גדול מאוד בהתפתחות של המועדון ואני שמח להשאר לעונה נוספת", סיכם כהן סבן, "ואני מאמין שעם ההמשכיות שנוצרה פה נוכל ללכת העונה צעד אחד קדימה".

רועי הובר שחקנה של א.ס. רמת השרון ואחד הרכזים הבולטים בליגה בעונה האחרונה חתם אמש על חוזה בשורות הפועל ירושלים, אולם נראה כי בעונת המשחקים הקרובה לא ישחק במדים האדומים ויושאל לקבוצה אחרת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();