נשאר אדום: אוהד כהן ממשיך בב"ש
אלירן כהן ,25/07/2016

אחרי שסיכמה עם טמיר אריאלי לעונה נוספת, השלימה הקבוצה מבירת הנגב את הצעד המתבקש מבחינתה וסגרה עם הקפטן אוהד כהן לעונה נוספת. כפיר ארזי, יו"ר הקבוצה: "אוהד הוא לב אדום. אין הרבה שחקני נשמה, ואוהד הוא אחד כזה".

בבירת הנגב רואים את היריבות לצמרת מתחמשות, ולא נשארים אדישים. אחרי שבחודש שעבר צרפה לשורותיה את ג'ורדן לואיס, וסגרה אמש עם טמיר אריאלי, הקבוצה של יניב בורגר עשתה צעד נוסף להשלמת מצבת הישראלים שלה, כשהחתימה את הקפטן אוהד כהן לעונה נוספת.

כהן (29, 1.94), שגדל בבאר שבע אולם עבר בהמשך לקבוצת הנוער של הפועל חולון, היה לאורך השנים אחד הישראלים הבולטים בליגה הלאומית. כבר שהיה בן 19 הוביל את הקבוצה לעונת השיא שלה בליגה הלאומית שהסתיימה במפגש עם הפועל חולון בסדרת גמר הפלייאוף. בהמשך עבר בין הפועל מגידו ואליצור רמלה, ולפני שנתיים הצטרף לאדומים, בליגה הארצית, במטרה לסייע לקבוצה להעפיל חזרה לליגה השנייה. את העונה האחרונה סיים עם 9.3 נקודות ו- 2.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

יניב בורגר, מאמן הקבוצה: "היה ברור לכולנו שאוהד ימשיך איתנו לעונה נוספת. מעבר ליכולתו על המגרש המשמעות של אוהד כקפטן וכשחקן מקומי חשובה לנו מאד והערך שלו לקבוצה הוא הרבה מעבר לכדורסל".

אוהד כהן: "שמח להיות כאן, יש לנו דרך ואנחנו בונים כאן מסורת ומועדון. גאה לשחק בקבוצה של העיר בה גדלתי".

כפיר ארזי, יו"ר הקבוצה: "אני יותר משמח שאוהד ממשיך איתנו, אוהד הוא לב אדום, אין כבר הרבה שחקני נשמה ואוהד הוא אחד כזה".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();