נשאר אדום. אריאלי



באר שבע ורעננה תופסות קו
אלירן כהן ,24/07/2016

הפועל באר שבע / בני שמעון ועירוני רעננה שומרות על שני הרכזים המובילים שלהם מהעונה האחרונה. באר שבע מחתימה את טמיר אריאלי לעונה נוספת, רעננה משאירה את גיא לביא, שסיים ראשון בטבלת מלך האסיסטים של הליגה.

אחרי שפתחה את הקיץ עם החתמתו של הפורוורד ג'ורדן לואיס וקצת נרדמה מאז, הפועל באר שבע / בני שמעון העבירה הילוך ביממה האחרונה וסגרה לעונה נוספת עם הרכז טמיר אריאלי.

בעונה שעברה היה אריאלי (25, 1.90) אחד הישראלים המשמעותיים בסגל של האדומים, אולם נפצע באמצע העונה והתקשה לשחזר את היכולת שהציג בתחילתה. לפני שנחת בבאר שבע עבר אריאלי, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה וקפטן נבחרת הנוער של ישראל לשעבר, בראשון לציון, ברק נתניה, הפועל חולון והפועל תל אביב. בעונה שעברה קלע 7.1 נקודות, לקח 3 כדורים חוזרים ומסר 5 אסיסטים בממוצע למשחק.

"מצאתי כאן בית", סיכם אריאלי לאחר החתימה, "התחברתי לעיר ולקהילה ואני יותר משמח להמשיך כאן, מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה העונה ושנעמוד ביעדים שלנו".

יניב בורגר, מאמנו בעונה הקרובה, הוסיף: "אני שמח מאד שטמיר יהיה חלק מהקבוצה, טמיר התחבר מאד לעיר ולמועדון והמשכיות איתו היא טבעית מבחינתנו. טמיר, מעבר לכשרון, מביא שכל, קבוצתיות, עבודה קשה, מנהיגות וניסיון. אימנתי את טמיר בעבר ונהניתי מכל רגע".

קבוצה נוספת ששמרה על המשכיות לא פחות חשובה בעמדת הרכז היא עירוני רעננה ששמרה על גיא לביא לעונה נוספת. לביא (24, 1.88), שגדל במחלקת הנוער של רעננה והיה חבר בנבחרות הצעירות של ישראל חזר בקיץ שעבר למועדון בו גדל והוביל את הקבוצה לשלב חצי גמר הפלייאוף, כשהוא מסיים את העונה כמלך האסיסטים של הליגה עם לא פחות מ- 7.6 למשחק, אליהם הוסיף 8.7 נקודות ו- 3.4 כדורים חוזרים.

שחקן נוסף שצפוי להשאר בסגל של רעננה בעונה הקרובה הוא הפורוורד הצעיר ליאור קררה (19, 1.99). ספק רב אם קררה, שגדל במחלקת הנוער של עירוני רעננה, יוכל לשחק בעונת המשחקים הקרובה בשל ניתוח שני שעבר לאחרונה ברצועות (אחרי שנפצע לקראת סוף העונה האחרונה), אולם את תהליך השיקום הוא צפוי לעבור כשחקן במועדון בו גדל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();