קנטור. בונה קבוצה אטרקטיבית



רמה"ש מתחדשת בזר, רוזנברג נשאר במגדל
אלירן כהן ,24/07/2016

א.ס. רמת השרון והפועל מגדל העמק ממשיכות לספק לנו כותרות משותפות. הקבוצה של גיא קנטור צרפה לשורותיה את הפורוורד גרג לוגינס, ששיחק אשתקד בליגה הגרמנית השנייה. מגדל העמק של דוד אלהרר סיכמה עם הגארד קלארק רוזנברג לעונה נוספת.

א.ס. רמת השרון כנראה לא תצליח לשמור על צמד הזרים שלה מהעונה שעברה - בילי מקשפרד, שסיים את העונה שעברה כשחקן היעיל בליגה (עם 21.3 נקודות ו- 14.4 ריבאונדים בממוצע למשחק), ולורנזו גורדון, שסיים שני בטבלת מלך הסלים, אולם הצליחה להנחית מחליף ראשון שינסה להשכיח לפחות אחד מהשניים - הפורוורד גרג לוגינס, ששיחק אשתקד בקמניץ מהליגה הגרמנית השנייה.

לוגינס (28, 2.03), סטרצ'-פורוורד עם יכולת קליעה נהדרת ומשחק פיזי מתחת לסלים, שיחק ארבע עונות במכללת קניסיוס לפני שיצא לראות עולם ועבר בין מקסיקו, יפן, פינלנד, ובעונה האחרונה - גרמניה. במדי קמניץ קלע 12.2 נקודות(ב- 42% מחוץ לקשת) ולקח 8.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

"אנו שמחים לצרף אלינו את גרג לוגינס", נמסר על ידי רמת השרון. "גרג ידוע בתור שחקן בעל אופי קשוח וחזק אשר משאיר הכל על המגרש. כמו כן לגרג איכויות רבות נוספות הן על המגרש והן מחוצה לו והוא נחשב למנהיג חיובי. כל אלה מצטרפים ליכולות מקצועיות גבוהות, בשני צידי המגרש, אשר יעזרו לקבוצה להשיג את מטרותיה בעונה הקרובה".

"אני מאוד נרגש להצטרף לרמת השרון", אמר לוגינס, "ושמח לעשות את זה בשלב יחסית מוקדם של הקיץ - מה שמאפשר לי ליהנות משארית הפגרה ולהתאמן קשה כדי להגיע מוכן לקרב עם החברים החדשים שלי לקבוצה. אני רוצה להודות לרועי ברקוביץ' ולצוות האימון ברמת השרון שאפשרו לי את ההזדמנות והמסע לישראל, ואני מוכן לתת את כל כולי עבור המועדון וחבריי לקבוצה. ישראל תהיה המדינה השישית בה אני משחק בקריירה, וזו הרגשה נהדרת לחוות תרבויות וליגות חדשות. אני מקווה לראות את כל האוהדים שלנו באים לתמוך בנו במאבקים הקשים בליגה".

נוסף ללוגינס, ישחקו בקבוצה בעונה הבאה שניים מבוגרי מחלקת הנוער שלה - יובל וקסלר (שחקן הסגל הרחב של נבחרת הנוער) ובן אייל.

ומרמת השרון למגדל העמק. הקבוצה של דוד אלהרר ממשיכה לשעות שעות נוספות במטרה לשמור על כמה שיותר שחקנים מהעונה שעברה, ומה שלא הצליחה לעשות עם עומר טל ואדם הוניג - עשתה עם המתאזרח קלארק רוזנברג, שיפתח את עונתו השנייה בקבוצה.

רוזנברג (23, 1.93) פתח את העונה שעברה בשורות הפועל חולון, ומשלא קיבל הזדמנויות ירד ללאומית והצטרף לקבוצה של אלהרר. בעונה שעברה חווה עליות וירידות, אולם ברוב המקרים - ידע להיות שם בדיוק כשאלהרר הזדקק לו. את העונה סיים עם 9.6 נקודות ו- 3 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

״החלטתי לחזור לשחק במגדל עם המאמן דוד ואני מאמין שהוא האדם הנכון לאימון הקבוצה", סיפר רוזנברג, והוסיף - "אני מגיע לעונה שלמה במגדל, ואני מקבל הזדמנות נוספת לתרום לקבוצה. במהלך החודש האחרון של העונה שעברה הרגשתי שאני מתחיל להתקדם בצורה ממשית, עובד עם צוות ארגון ואימון שיכולים להמשיך לעזור לי ללמוד ולשפר. יחד תהיה לנו קבוצה חזקה״.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();