שוב אדום. ליפשיץ



שישי חם בלאומית
אלירן כהן ,22/07/2016

הפועל רמת גן/גבעתיים פתחה את הבוקר בסערה עם החתמה מרשימה כשצרפה לשורותיה את ליאור ליפשיץ. עירוני נס ציונה המשיכה את הצהריים כשסגרה את הסגל הישראלי שלה עם עידו סטולרו. שניהם מצטרפים להפועל חיפה, שסגרה אמש עם אור פלבניק.

בזמן שחלקכם (כלומר - כולנו) ניצלתם את שעות הדמדומים של השבוע השלישי בחודש יולי לסידורים ושטויות - הפועל רמת/גן גבעתיים ועירוני נס ציונה היו עסוקות בדברים אחרים אחרים לחלוטין: מסע רכש.

את הבוקר פתחו האורדונים עם שתי הודעות סוערות. בראשונה - הודיעה הנהלת המועדון על שחרורו של יועד בית יוסף, שהיה עמוד התווך של הקבוצה בעונה האחרונה והוביל אותה למרכז הטבלה במהלך הסיבוב הראשון. בית יוסף, ששוחרר לבקשתו, הוזכר כמועמד למספר קבוצות בליגה הראשונה, ובין השאר - גם ליריבה העירונית.

לא עברה שעה, וברמת גן/גבעתיים יצאו בהודעה רשמית על צירופו של הרכז ליאור ליפשיץ, שצפוי להיות החיזוק הישראלי המשמעותי של האדומים בקו האחורי. ליפשיץ (32, 1.78) מצטרף לאורדונים אחרי שאשתקד העפיל עם אליצור קריית אתא (אליה הצטרף באמצע העונה ולמעשה פספס את רוב העונה הסדירה עקב פציעה שהגיעה לאחר מכן) לגמר הפלייאוף בליגה, שם הפסידה להפועל גלבוע/גליל. בכלל, ב- 3 מתוך 4 עונותיו בליגה השנייה הוביל ליפשיץ את הקבוצה שלו עד לשלב הגמר. בשניים מהמקרים זה הסתיים בעלייה לליגת העל - עם הבקעה (2007/08) וקריית גת (20014/15). לאורך הקריירה הארוכה שלו עבר ליפשיץ בכמה וכמה תחנות גם בליגה הראשונה, בין השאר בחולון, ראשון לציון, אשקלון והפועל ירושלים.

״אני מאושר להיות חלק ממועדון שהוא מעבר לקבוצת כדורסל", אמר ליפשיץ לאחר החתימה. "אין ספק שבונים כאן פרויקט מיוחד בעל משמעות אמיתית וחשובה. אני כבר מחכה לשחק ולהרגיש את האנרגיות של הקהל המדהים ולתת את כל כולי על המגרש". נמרוד כהן, יו"ר הקבוצה, הוסיף: "אני שמח שהצלחנו לצרף את אחד הרכזים הבכירים בכדורסל הישראלי ומרגיש שהאופי של ליאור, יחד עם הנסיון שלו, מתאימים כמו כפפה ליד לקבוצה שלנו״.

ומגארד אחד לגארד אחר. עירוני נס ציונה ממשיכה לבנות את אחת הקבוצות המרשימות שראינו בליגה הלאומית בשנים האחרונות ומצרפת את הקלעי עידו סטולרו שסוגר את מצבת הישראלים הבכירים שלה. סטולרו מצטרף לנס ציונה לאחר עונה נהדרת בשורות א.ס. רמת השרון, במדיה קלע 9.8 נקודות ומסר 3.8 אסיסטים בממוצע למשחק שהיו שווים העפלה לרבע גמר הפלייאוף. עליה אחת לליגת העל כבר יש לו, כששיחק תחת רועי חגאי בשורות עירוני נהריה.

"אנחנו שמחים מאוד שעידו מצטרף אלינו", הגיב חגאי, "זו השנה הרביעית שעידו ואני נעבוד ביחד ואני בטוח שהוא יוסיף לקבוצה המון גם מבחינה מקצועית וגם חברתית".

קבוצה נוספת שהשלימה החתמה במהלך בזק ביממה האחרונה היא הפועל חיפה, שלמעשה צרפה לשורותיה את שחקן החיזוק הראשון שלה הקיץ. העולה החדשה מהארצית, שפתחה את הקיץ בסערה וקצת נשכחה בשבועות האחרונים צרפה לשורותיה את הסנטר אור פלבניק (24, 2.01) שמגיע אחרי עונה בה נדד בין סאו פאולו הברזילאית למכבי שוהם מהליגה הארצית. פלבניק כבר עבר בכמה תחנות בליגה השנייה, בין השאר במגדל העמק ובטבעון, אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי. בחיפה יקוו שהפריצה המיוחלת תגיע הפעם.

"אני מאד מתרגש מעצם המעמד לשחק במועדון גדול כמו הפועל חיפה", הגיב לאחר חתימתו, "מועדון הכדורסל הפועל חיפה הוא מועדון עם מסורת ועבר מפואר. אני מחכה לפתוח דרך חדשה עבורי ועבור המועדון, ומקווה שנעלה על דרך המלך בעזרת האוהדים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();