הוניג. יוביל את רמה"ש



הוניג לרמה"ש, אוחנון נשאר במגדל
אלירן כהן ,21/07/2016

חיזוק נוסף לקבוצה של גיא קנטור. הרכז אדם הוניג, ששיחק אשתקד במגדל העמק, מצטרף לקבוצה ויוביל את הקו האחורי יחד עם יונתן שטרקרמן. מגדל העמק, שרצתה מאוד בהוניג אך לא הצליחה לשמור אותו אצלה, סגרה לעונה נוספת עם אליאב אוחנון.

א.ס. רמת השרון, שרק לפני יומיים נפרדה מעודד שעשוע שעבר להוד השרון, כבר מצאה לה מחליף: אדם הוניג (26, 1.86), בוגר מכללת דיקינסון, הגיע ארצה לפני שלוש שנים ושיחק במדי עירוני רמת גן, במסגרת שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב. בקיץ שעבר הצטרף למגדל העמק, שפספסה האת כרטיס הכניסה לפלייאוף המחזור האחרון של העונה הסדירה. הוניג, שנעדר למשך חודשיים בשל פציעה,תרם לאורך העונה 8.6 נקודות ומסר 4.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

מרמת השרון נמסר: "אדם הוא שחקן צעיר אשר עשה התקדמות גדולה מאוד בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית. אנו מאמינים שגם העונה הוא יעשה קפיצה נוספת כפי שעשו שחקנים צעירים אחרים בעונות הקודמות במועדון. אדם ידוע כגארד שדוחף למשחק מהיר, אגרסיבי הן בהתקפה והן בהגנה ובעל איכויות שחיפשנו ושמתאימות מאוד לסגנון המשחק שלנו".

"אני שמח ונרגש להצטרף למועדון נהדר ולעיר מדהימה כמו רמת השרון", אמר הוניג, "אני מצפה להביא איתי מוסר עבודה גבוה ווינריות עבור הקבוצה והאוהדים שלנו, וכבר לא יכול לחכות כדי להתחיל".

הפועל מגדל העמק, שרצתה מאוד לראות את הוניג נשאר בקבוצה אך לא הצליחה לשמור אותו בשורותיה, כן ידעה לעשות זאת עם הפורוורד אליאב אוחנון (22, 1.99), שיפתח במועדון את עונתו השנייה ברציפות אליו הגיע אחרי שנתיים בבני הרצליה ועונה נוספת בהוד השרון. את העונה האחרונה סיים אוחנון עם 4.7 נקודות ו- 3.8 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

דוד אלהרר, מאמן הקבוצה: "אני שמח מאוד שאליאב נשאר איתנו עונה שנייה ברציפות. אליאב יהיה עוגן משמעותי בקבוצה בעונה הבאה, בצד ההתקפי ובעיקר בצד ההגנתי. אנחנו ממשיכים לעבוד במטרה לבנות קבוצה אטרקטיבית ומהנה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();