נשאר בשרון. שעשוע



הוד השרון במסע רכש
אלירן כהן ,19/07/2016

אחרי שמואל מלכוב וגל טסלר - מכבי הוד השרון בסדרת החתמות מהיממה האחרונה סוגרת את הקו האחורי ומתחילה בחיפושיה אחרי שחקני חיזוק זרים, שישלימו את הסגל. במועדון מהשרון מקווים לחזור לפלייאוף העליון אחרי שבשנים האחרונות דשדשו בחלק התחתון של הטבלה. ספי צוק, חבר הנהלת הקבוצה: "בנינו סגל שחקנים שאפתן ורעב להצלחות, המטרה היא לעלות לפלייאוף".

בלי יותר מידי רעש וקולות רקע, מכבי הוד השרון ממשיכה לעבוד במרץ על בניית סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. אחרי שצרפה את שמואל מלכוב וגל טסלר, התפנתה הקבוצה של חנן הירשוביץ' לסדרת החתמות מעניינת, שמביאה את הקבוצה הצנועה מהשרון לכוון למקום בו לא הייתה הרבה זמן: פלייאוף עליון.

אבל רגע אחד לפני שנדבר על המצטרפים החדשים, נספר לכם מי ילבש כחול-כהה-מאוד-לבן גם בעונה הקרובה. ראשון הוא הפורוורד כרמל בוכמן (25, 2.05) שפתח את העונה שעברה בהפועל חולון והצטרף להוד השרון לקראת סוף העונה הסדירה אחרי שמיעט לקבל הזדמנויות בליגה הראשונה. את עשרת המשחקים שלו בקבוצה בעונה האחרונה סיים עם 7 נקודות ו- 8 כדורים חוזרים בממוצע, ובהוד השרון בונים הרבה על היכולות שלו לקראת העונה הקרובה.

לצד בוכמן שמרה הקבוצה על הגארד אורן מנסקי (31, 1.87) שיפתח את עונתו השישית במועדון, בו כבר הפך בן בית. מנסקי, חזר לקדנציה השנייה שלו בהוד השרון בקיץ 2014, אחרי כמה עונות בבאר טוביה בליגה הארצית, ובעונה שעברה היה חתום על שיא ליגה שספק אם ישבר שוב ע"י שחקן ישראלי - 48 נקודות במשחק נגד עירוני אשקלון - 19 נקודות פחות מסך הנקודות שקלע לאורך העונה הסדירה כולה. יחד איתם ימשיכו אלון ששון ועידן אלון, בוגרי מחלקת הנוער של המועדון.

את מסע הרכש (הזריז שלה, יש לציין) פתחה הוד השרון עם צירופו של הרכז עודד שעשוע (34, 1.86), שחותם בקבוצה אחרי שאשתקד הצטרף לא.ס. רמת השרון באמצע העונה והוביל אותה לפלייאוף העליון עם 5.6 נקודות ו- 4.1 אסיסטים למשחק. שעשוע, שיכנס לנעליו של יואב דביר שכזכור - הצטרף לנתניה מהליגה הארצית בסוף השבוע האחרון, העביר קריירה ארוכה בליגה הראשונה - בין השאר בהפועל ת"א, נהריה, וראשון לציון. לרמת השרון הגיע אחרי שנתיים בעירוני רמת גן. מי שיגבה את שעשוע, ויקווה להפוך משמעותי יותר ויותר ככל שתתקדם העונה הוא שי בסיס (20, 1.75) הצעיר, שמגיע אחרי עונה נהדרת עם הפועל עמק חפר, אותה הוביל לסיבוב שני נהדר ולזכייה בגביע האיגוד בעונה שעברה. בסיס, שגדל בעמק חפר ועשה סיבוב קטן באקדמיה של מכון וינגייט (שם למעשה פספס את העונה בשל פציעה) ובאזור השרון, הוא השחקן השני שמצטרף הקיץ להוד השרון מעמק חפר, אחרי שגל טסלר - שכבר נתן כמה וכמה עונות בלאומית - עשה זאת לפניו בסוף השבוע האחרון.

נוסף לשניים, צפויה הקבוצה לסגור עם הפורוורד איגור סימין (32, 2.00), שיחד עם שעשוע צפוי למלא את משבצת הישראלי המבוגר האחראי. בעונה האחרונה העפיל סימין עם הפועל עפולה לחצי גמר הפלייאוף, כשהוא קולע 6.7 נקודות ולוקח 3.7 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. קודם לכן עשה זאת עם אליצור ברק נתניה, ולפני 4 שנים - הגיע עד לגמר עם מגבי באר יעקב, באחת מעונותיו הטובות בקריירה. בקבוצה החלו בחיפושים אחר שני זרים איכותיים שיחזקו את הקבוצה ויסייעו לה בהשגת המטרות לעונה הקרובה.

ספי צוק, חבר הנהלת הקבוצה, סיפר ל"ספסל" על ההכנות לעונה הבאה: "החלטנו להמשיך עם צוות האימון מהעונה שעברה במטרה לעלות שלב ולהתברג בחלק העליון של הטבלה, ועם קצת מזל (מה שבשנה שעברה עקב הפציעות הרבות - לא היה לנו) גם להגיע לפיינל-פור. אנחנו מאמינים בשילוב ותיקים עם צעירים ובנינו סגל שחקנים שאפתן ורעב להצלחות. אנחנו, כהנהלה, מאחלים לכולם שנה מוצלחת ללא פציעות".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();