אלהרר. נשאר בעמק



אלהרר נשאר במגדל, ומתחיל לעבוד
אלירן כהן ,14/07/2016

דוד אלהרר, שהוביל את מגדל העמק לסיבוב שני מוצלח שכמעט והסתיים בפלייאוף העליון - ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. רכש ראשון כבר יש לו - הרכז אלון לוין והזר ניק ג'ייקובס, שמגיע ממכלת ג'ורג'יה טק היוקרתית.

נכון שהבוקר התעוררתם ושאלתם את עצמכם מה קורה עם מגדל העמק ולמה לא כתבנו חצי מילה על הקבוצה כל הקיץ? אז בואו נעשה לכם קצת סדר. לקראת סוף העונה הועלתה במגדל הצעה לקדם מהלך איחוד בין הקבוצה הבוגרת המשחקת בלאומית לבין קבוצת הבוגרים של הפועל עמק יזרעאל, ששיחקה בעונה האחרונה בליגה הארצית והתמודדה על העלייה.

בתום משאים ומתנים, דיונים עד אמצע הלילה, והרבה כוסות קפה שחור שההיסטוריה תגיד אם הלכו למחזור, בעמק יזרעאל בחרו להמשיך עונה נוספת במתכונת הנוכחית ורשמו קבוצה לליגה הארצית ממש ברגע האחרון. במגדל העמק, שם היו נכונים לכל תרחיש אפשרי, רשמו את הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה בליגה הלאומית עוד בחודש שעבר, והתחילו להריץ עניינים מהרגע שההחלטות התקבלו.

מי שקיבל את המושכות לאמן את הקבוצה, גם העונה, הוא דוד אלהרר, שלמעשה סיכם את תנאיו בקבוצה כבר בחודש מאי אבל חתם על החוזה השבוע. אלהרר, כזכור, הגיע למגדל העמק בקיץ שעבר, אחרי שמונה למאמנה של הפועל עפולה עונה קודם לכן במקומו של הוד בן הרצל. את העונה האחרונה פתחה מגדל העמק בעצלתיים והתחפרה במקום האחרון בטבלה, אבל כמה צעדים משמעותיים שעשה אלהרר - ביניהם החלפת הזרים וצירופו של עומר טל, הפכו את העונה של מגדל - שבסופו של דבר אפילו קיבלה טעם של החמצה, אחרי שבמחזור שנעל את העונה איבדה את הכרטיס לפלייאוף העליון - שכבר היה בידיה כנגד כל התחזיות.

למעשה, עוד לפני שחתם באופן רשמי על החוזה במגדל, החל אלהרר לעבוד. היום גם נודע שהיה לו על מה, כשצרף לשורות הקבוצה את הרכז אלון לוין והפורוורד ניק ג'ייקובס. לוין (21, 1.84), בוגר מחלקת הנוער של הפועל גלבוע/מעיינות מצטרף למגדל אחרי עונה אישית נהדרת במדי אליצור אשקלון שהתרסקה לארצית, במדיה קלע 11.2 נקודות ומסר כמעט 6 אסיסטים. לוין ואלהרר כבר שיתפו פעולה יחד בעבר הלא רחוק, בעפולה לפני שנתיים, והבחירה של אלהרר ברכז מלמדת על האופן בו הוא רואה אותו מתפתח ומוביל את הקבוצה העונה.

אולם ההחתמה הגדולה של אלהרר ומגדל הגיעה דווקא מחו"ל, כשניק ג'ייקובס, פורוורד-סנטר צעיר שיפתח את עונתו הראשונה מחוץ לגבולות ארה"ב, הצטרף לקבוצה. ג'ייקובס (23, 2.04), המיוצג ע"י סוכנות השחקנים מאצ'-אפ, מגיע אחרי עונה נהדרת במדי מכללת ג'ורג'יה טק, שם קלע 10.5 נקודות ולקח 6 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. אל ג'ורג'יה טק הגיע ממכלת אלבמה, כשבעונתו האחרונה במכללה קלע 8.4 נקודות ולקח 3.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

״אני שמח להמשיך במגדל העמק", אמר אלהרר לאחר חתימתו. "אני מודה לשרון עשור ונתן בן חיים על האמון שנתנו בי השנה. אנחנו בונים קבוצה חזקה וצעירה שיהיה לכולם כיף לבוא ולראות ואלון לוין הוא מסוג השחקנים שמייצג בדיוק את הדרך הזו. על ניק ג'ייקובס הוסיף - "ניק הוא שחקן עם פוטנציאל עצום. הוא מגיע ממכללה מצוינת, ואין לי ספק שהוא יוסיף לנו המון בצבע במשחק ההתקפה וההגנה שלו".

"הבחירה בדוד להמשיך לאמן את הקבוצה גם העונה הייתה טבעית לאור הישגי העונה האחרונה", אמר שרון עשור, יו"ר המועדון. "דוד מאמין בדרך שלו ואנו מאמינים בדרכו של דוד. בתחילת השנה שעברה, כשהעניינים פחות הסתדרו ושקלנו לעשות זעזוע במערכת, דוד לא ביקש כלום מלבד האפשרות לתת לו להמשיך בתהליך שהתחיל, וכולם ראו איך זה הסתיים". על ההכנות לעונה הקרובה הוסיף - "אנחנו אמנם לא מועדון עם מחלקת נוער גדולה אבל המטרה שלנו היא לבנות קבוצה מוכשרת, צעירה ודינאמית שתתקע יתד בליגה גם השנה. אין לנו מטרה, וגם לא תשתית, להתמודד על עלייה לליגת העל, אבל יש לנו חזון - לראות ילדים שגדלו במחלקת הנוער שלנו משתלבים בקבוצת הבוגרים".

מוזמנים לצפות בביצועיו של ג'ייקובס:








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();