מטלון. מסתגל מחדש לכחול-לבן



מתחמשים: מטלון בקריית אתא
אלירן כהן ,14/07/2016

אל ירין איינהורן, שעלה לאחרונה לקבוצה הבכירה של הקריות הצטרף אמש גם נועם מטלון, מהישראלים המחוזרים בליגה, שינסה להוביל את קריית אתא לגמר שלישי ברציפות. גם רועי יחיא חתם בקבוצה וימשיך לעונה נוספת.

היה מי שחשש שקריית אתא תתקשה למצוא את החיזוקים הנכונים כדי להתבסס בצמרת אחרי הטלטלה שעברה הקיץ, אלא שהחששות הללו מתחילים להתבדות, ומהר מאוד. אחרי ירין איינהורן - נועם מטלון, שהיה על הכוונת של יותר מקבוצה אחת בקיץ האחרון הצטרף לקבוצה של זיו ברתנא.

קריית אתא תהיה תחנתו החמישית של מטלון (29, 1.97) בליגה הלאומית. הגארד-פורוורד, שגדל במחלקת הנוער של בני השרון כבר עלה פעמיים לליגת העל, יחד עם עפולה והבקעה (ולמעשה אמור היה לרשום עלייה נוספת עם הפועל ת"א אילולא החמיץ את העונה בשל פציעה), ועם השנים ביסס את מעמדו כאחד הישראלים הבכירים בליגה. אחרי שלא הצליח להשתלב בליגת העל לפני שלוש שנים בהפועל חולון, הצטרף מטלון בקיץ 2014 למגדל העמק של רועי פרל, איתו המשיך לתחנתו הבאה - בעפולה. את העונה האחרונה סיים עם 13.4 נקודות (40% ל- 3), 3.1 ריבאונדים ו- 2 אסיסטים בממוצע למשחק, הוביל את עפולה לחצי גמר הפלייאוף, ונבחר לחמישיית העונה.

"אני שמח להצטרף לקריית אתא", אמר מטלון, "לאורך השנים המועדון תמיד ידע להעמיד קבוצות מצוינות ואני מקווה שגם השנה. אהבתי לראות את מה שבונים כאן, והעובדה שזיו יאמן את הקבוצה תרמה להחלטה שלי, זה מועדון גדול ואני מתרגש לקראת העונה הקרובה".

יחד עם מטלון, חתם בקבוצה לעונה נוספת הגארד המקומי רועי יחיא. יחיא בן ה- 19 זכה לקרדיט ממאמנו בעונה האחרונה, יוסי בונן, ככל שהתקדמה העונה, ואחרי שהציג משחקים יפים - יקווה לקבל ולקחת את ההזדמנויות גם מברתנא.

זיו ברתנא, מאמן הקבוצה, התייחס להחתמות האחרונות: "אני שמח שנעם בחר בנו ומצטרף למועדון שלנו ולתכנית שלנו בקרית אתא. נעם הוא קודם כל בנאדם מאוד מיוחד. אני מאוד אוהב את שפת הגוף שלו על המגרש, את המנהיגות שלו ואת האינטלגנציה שלו. כשהדברים האלו מתווספים ליכולות שיש לנעם אתה מקבל שחקן כדורסל שכמאמן אני מעדיף שישחק עם הקבוצה שלי ולא נגדי. רועי ממשיך איתנו וזה נהדר. המשכיות זה דבר מאוד חשוב ומאוד לא קל לייצר אותה בקבוצות כדורסל מקצועניות בשנים האחרונות".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();