איינהורן. חיזוק ראשון לאתא



איינהורן מצטרף לאתא
אלירן כהן ,13/07/2016

בקריית אתא מעבירים הילוך בכל הקשור לתהליך הבנייה המחודשת ומצרפים את ירין איינהורן, שחקנה של מכבי הוד השרון בעונה החולפת. איינהורן: "מרגיש מעולה ומוכן לעבור לקבוצה גדולה ששואפת לעלות ליגה".

החתמה ראשונה לזיו ברתנא בקריית אתא. אחרי שמינתה את זיו ברתנא במקומו של יוסי בונן, ונפרדה מתומר גינת, סיימון פארין, ג'ורדן לואיס, ג'וליאן מיילס וכנראה שגם ליאור שגב - החלה פיינליסטית השנתיים האחרונות בתהליך בניית הסגל לעונת המשחקים הקרובה, וצרפה לשורותיה את הרכז ירין איינהורן.

איינהורן (21, 1.90) גדל במחלקת הנוער של עירוני רעננה, וזכה עם קבוצת הנוער באליפות ההיסטורית בעונת 2012/13. לאחר עונה בבוגרים של רמלה, תחת חנן הירשוביץ', חזר לרעננה, ואחרי עונה אחת שוב התאחד עם הירשוביץ', בקיץ האחרון, כשחתם בשורות מכבי הוד השרון והמשיך בגרף ההתקדמות המשכנע שלו. את העונה האחרונה סיים עם כמעט 10 נקודות בממוצע למשחק, 3.5 אסיסטים ו- 2.8 ריבאונדים.

"הייתה לי עונה כייפית וטובה בהוד השרון ואני מודה למועדון על כך", אמר איינהורן ל"ספסל", "ואני בהחלט מרגיש מעולה ומוכן למעבר לקבוצה גדולה ששואפת לעלות ליגה. אני מודה לזיו על האמון שנתן בי, להנהלת קריית אתא, ולסוכנים שלי מתן ולירון, שבלעדיהם זה לא היה קורה. אני בטוח שנעשה עונה מצוינת".

זיו ברתנא, מאמן הקבוצה: "אני שמח שירין בחר להצטרף לתכנית שלנו בקרית אתא. מאוד אהבתי את מה שהוא הביא בשנה האחרונה למגרש. אני מאוד מעריך אותו כשחקן כבר עכשיו וחושב שבדרך שלו, של עבודה קשה, התמדה ונחישות אפשר להגיע מאוד רחוק".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();