סטיט במדי הפועל ת"א בלאומית



דמונטז סטיט נמצא מת בביתו
אלירן כהן ,13/07/2016

הלם בעולם הכדורסל. דמונטז סטיט, אחד הזרים המזוהים עם הפועל תל אביב בשנים האחרונות נמצא הבוקר מת בביתו. קורי קאר, חברו לימים בתל אביב: "זהו יום עצוב לכולנו. תהיו אסירי תודה על החיים והבריאות שקיבלתם ותזכרו שתמיד יכול להיות גרוע יותר".

דמונטז סטיט, שחקנה של הפועל תל אביב ומכבי חיפה לשעבר נמצא הבוקר מת בדירתו בגיל 27 בלבד. סטיט, שהגיע לארץ בקיץ 2011 והיה מהמזוהים עם החזרה של הפועל תל אביב לליגה הראשונה, שיחק שנתיים בשורות המועדון תחת ארז אדלשטיין. בקיץ 2014 חזר ארצה והצטרף למכבי חיפה אחרי קדנציה קצרה בבלגיה, אולם שוחרר מהמועדון לאחר שנתפס מחזיק סמים בביתו. ובעונה האחרונה שיחק בליגה הטורקית השנייה.

בהנהלת הפועל תל אביב הגיבו לידיעה המצערת: "מועדון הכדורסל הפועל תל אביב, שחקניו, אוהדיו ומנהליו, מביעים צער על מותו של שחקן העבר של הקבוצה דמונטז סטיט. דמונטז שיחק בהפועל תל אביב במשך שנתיים, הפך לאחד השחקנים האהובים בקבוצה והיה שותף להעפלתה לליגת העל. אנו שולחים מכאן תנחומים וחיבוק אדום ואוהב למשפחתו וחבריו, יהי זכרו ברוך"

קורי קאר, חברו של סטיט לקבוצה הגדולה של הפועל תל אביב, הוסיף בעמוד הפייסבוק שלו: "זהו יום עצוב למשפחת הכדורסל הישראלי, איבדנו היום אחד משלנו. זהו מסר לכל אחד מאיתנו - אם אתם חושבים שיש לכם חיים קשים, זמנים קשים, תחשבו שוב עד כמה זה תמיד יכול להיות גרוע יותר. תודו על מה שיש לכם, תהיו אסירי תודה על החיים והבריאות שקיבלתם, אף אחד לא יודע מתי יבוא יומו. הלב שלנו יוצא לו ולמשפחתו עם היודע החדשות הטרגיות הללו".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();