חוזר לארץ. שטרקמן



חוזר לארץ: שטרקמן ברמת השרון
אלירן כהן ,08/07/2016

אחרי עונה מוצלחת בלוגאנו טייגרס מהליגה השווייצרית הראשונה, יונתן שטרקמן חוזר לארץ ומצטרף לרמת השרון, בשורותיה שיחק לפני שנתיים. שטרקמן: "שמח שהצוות המקצועי האמין בי. משוכנע שנעמיד קבוצה תחרותית".

רכש ראשון לרמת השרון. הקבוצה של גיא קנטור, שכזכור - השאירה בשורותיה את הפורוורד בן שרוני, פותחת את הקיץ עם רכש ראשון ומחזירה ארצה את יונתן שטרקמן, ששיחק בעונה האחרונה במדי לוגאנו טייגרס מהליגה הראשונה בשוויץ, איתה העפיל בעונה החולפת לשלב חצי גמר הפלייאוף.

שטרקמן (24, 1.85), גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, וכבר בגיל 18 הפך שחקן משמעותי בליגה הלאומית כששיחק במדי הפועל יקנעם/מגידו, שבזמנו היוותה כחממה לשחקני מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. אחרי שנתיים בעמק עבר לשחק בשורות אליצור יבנה, משך המשיך לקריית גת. את עונתו האחרונה בליגה הלאומית העביר בליגה הלאומית - שם קלע 10.2 נקודות ומסר 2.5 אסיסטים בממוצע למשחק, וללוגאנו טייגרס הגיע אחרי שבעונת 2014/15 העפיל עם הפועל באר שבע / בני שמעון מהליגה הארצית ללאומית.

"אנו שמחים מאוד להודיע על הצטרפותו של יונתן שטרקמן", נמסר על ידי הנהלת המועדון, "למעשה, יונתן חוזר למועדון שלנו לאחר ששיחק בו בהצלחה בעונת 2013/14, והוא מתאים לקו שמנחה אותנו -נתינת במה לשחקנים צעירים מוכשרים, בעלי אופי טוב אשר רעבים להצליח. אנו בטוחים כי יכולותיו המקצועיות של יונתן יתרמו רבות להצלחת הקבוצה בעונה הקרובה".

שטרקמן עצמו הוסיף: "אני מאוד מתרגש לחזור לארץ ובייחוד לרמת השרון. למרות ששיחקתי במועדון רק שנה אחת, מההתחלה הרגשתי כמו בבית. אני מאוד שמח שהצוות המקצועי מאמין בי, ויחד עם הציפיות המקצועיות והיחס החם של אנשי המועדון - ההחלטה לחזור לארץ הפכה לפשוטה מאוד עבורי. אני מצפה בכיליון עיניים לשנה הקרובה ומקווה שאוכל לתרום לקבוצה הן מיכולותיי והן מהניסיון שרכשתי במהלך השנים, ומשוכנע שנעמיד קבוצה תחרותית מאוד השנה:.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();