עוד שנה בעמק. לב



נשאר בעמק: אוראל לב בעפולה
אלירן כהן ,08/07/2016

חיזוק נוסף לקבוצה של רועי פרל. אחרי שהעבירה את עומר טל ממגדל העמק בתחילת השבוע, צרפה לשורותיה הפועל עפולה את אוראל לב, שעלה אשתקד עם גלבוע/גליל לליגת העל. פרל: "היה בינינו קליק כבר מהשיחה הראשונה".

שלושה ימים, שתי החתמות. גם הפועל עפולה נכנסת להילוך גבוה ומזכירה לכולם שגם היא כאן כדי ללכת עד הסוף. אחרי שבתחילת השבוע צרפה לשורותיה את עומר טל, הקבוצה של רועי פרל התחמשה בישראלי בכיר נוסף - אוראל לב, שמגיע אליה אחרי עונת אליפות עם הפועל גלבוע/גליל.

לב (23, 1.92), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, סיים את העונה האחרונה כאחד הישראלים המובילים בליגה כשקלע 7.2 נקודות, לקח 2.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק ובהרבה מאוד משחקים עשה את ההבדל בין ניצחון להפסד בקבוצתו של בית הלחמי. עונה קודם לכן עשה את אותו הדבר כשחקנה של עירוני קריית אתא, איתה הגיע עד לסדרת הגמר נגד קריית גת.

"היה לי עם אוראל קליק מצוין מהשיחה הראשונה שלנו", סיפר רועי פרל, מאמן הקבוצה "ואני חושב שהוא יוסיף לנו המון גם ברמה המקצועית וגם ברמה החברתית. אוראל בעל פוטנציאל גדול להיות שחקן מוביל בליגת העל ואני בטוח שנהנה ממנו מאוד העונה".

לב עצמו הוסיף: "כיף גדול להצטרף למועדון נהדר כמו הפועל עפולה, מועדון תחרותי עם אוהדים נהדרים ותומכים. אני מחכה בקוצר רוח להתחיל את עונת 2016/2017 תחת הנהגתו של רועי פרל ביחד עם עומר טל ומאחל לנו שתהיה עונה מרגשת ומלאה בהצלחות!!".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();