פלג ממשיך ברעננה
אלירן כהן ,08/07/2016

ברק פלג, שהוביל את עירוני רעננה לחצי גמר הפלייאוף בעונה האחרונה, סיכם את תנאיו במועדון ויאמן את הקבוצה גם בעונת המשחקים הקרובה.

המשכיות על הקווים גם ברעננה. אחרי ששלוש שכנותיה לאזור החיוג עשו את המתבקש והמשיכו עם מאמניהן מעונת המשחקים האחרונה, גם מכבי רעננה - שלמעשה, הייתה זו שהגיעה הכי רחוק מבין הארבע - חצי גמר הפלייאוף - סיכמה לעונה נוספת עם האיש שהביא אותה לשם.

פלג (44), כזכור, הצטרף לרעננה בשלב מאוחר יחסית של הקיץ הקודם, רק לאחר שהקבוצה "זכתה" במקומה של ברק נתניה בליגה הלאומית, לאחר שזו התפרקה בשל עניינים תקציביים. תוך פחות מחודש, עם הרבה בחירות מדויקות והצטרפותו של עמית בן דוד ברגע האחרון, הצליח פלג להעמיד קבוצה שהפתיעה את הליגה, סיימה את העונה במקום השישי, והעפילה לחצי גמר הפלייאוף למרות שהייתה ללא יתרון הביתיות בסדרה נגד באר שבע.

ההצלחה הגדולה בעונה האחרונה מעמידה את פלג בנקודת פתיחה, וברעננה מקווים ומאמינים שיצליחו לשחזר את ההישגים היפים גם בעונה הקרובה. עם זאת, נראה איך יצליח פלג להתמודד עם עזיבתם של עמית בן דוד, שהצטרף לאחרונה לנס ציונה והיה השחקן המשמעותי בסגל הקבוצה בעונה בעונה האחרונה, ורום גפן - שניצל את אזרחותו האירופאית ועבר לשחק בליגה האנגלית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();