רכש ראשון לעפולה. עומר טל



עפולה: עומר טל מצטרף
אלירן כהן ,05/07/2016

החתמה ראשונה לרועי פרל. עומר טל, ששיחק בחצי העונה האחרונה במגדל העמק והוביל את הקבוצה לסיבוב שני נהדר ולפסע מכניסה מהשתתפות במשחקי הפלייאוף העליון - מצטרף. טל: "הגעתי לעפולה כי אני יודע שהמאמן וההנהלה יעמידו את כל הכלים להצליח, כשחקן וכקבוצה".

רכש ראשון גם לעפולה. הקבוצה של רועי פרל, שסיימה את העונה האחרונה עם הפסד לשכנתה מגלבוע/גליל בחצי גמר הפלייאוף צרפה לשורותיה את הגארד עומר טל, ששיחק אשתקד בשורות הפועל מגדל העמק.

עפולה תהיה תחנתו הרביעית של טל (24, 1.91) בליגה הלאומית. עומר טל החל את דרכו במחלקת הנוער של כפר ורדים, משם עבר לזו של גליל עליון. בלאומית הספיק לשחק בשורות הפועל מגידו, ואחרי שנתיים חזר לגליל. באמצע עונת 2014/15 עבר לרובינארי מהליגה הרומנית, שם שיתף פעולה עם טל קרפלס, ואחרי שאת העונה האחרונה פתח בדינמו בוקרשט, גם היא מהליגה הראשונה ברומניה - חזר לארץ וחתם בשורות הפועל מגדל העמק, אותה הוביל מתחתית הטבלה אל מרחק נגיעה ממשחקי הפלייאוף העליון, עם 10.4 נקודות ו- 6 אסיסטים בממוצע למשחק.

עומר טל: "אני מאוד מחכה ונרגש לקראת העונה הקרובה, הפועל עפולה הוא מועדון מאוד מקצועי עם תנאים של מועדון מהליגה הראשונה. הגעתי לעפולה כי ידעתי שההנהלה והמאמן נותנים את כל הכלים להצליח, גם כשחקן וגם כקבוצה. מקווה שנעמוד בכל המשימות שלנו ויותר מכך".

רועי פרל, מאמן הקבוצה: "אני מאוד שמח שעומר החליט לשחק אצלנו, עומר יתרום לקבוצה בהרבה אספקטים של המשחק ויביא הרבה איכויות בשני צדי המגרש. אין בליגה הזו הרבה מובילי כדור עם פוטנציאל כמו שלו גם ברמה הפיזית וגם ברמה המקצועית".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();