אחרי 5 שנים בגליל: ברתנא באתא
אלירן כהן ,29/06/2016

אחרי 5 עונות נהדרות בגליל - מצטרף זיו ברתנא לפיינליסטית מהשנתיים האחרונות, אותה יקווה להצעיד העונה מקום אחד למעלה יותר. ברתנא: "מצטרף לנבחרת מנצחת, האתגר העומד בפנינו גדול".

חודש יולי בפתח, וכמעט כל משרות האימון בליגה השנייה כבר אוישו. הערב הגיע תורה של עירוני קריית אתא, שלפני כמה ימים נפרדה מיוסי בונן שהצטרף לצוות המקצועי של הפועל תל אביב ויהיה עוזרו של שרון אברהמי. את מקומו של בונן יתפוס בעונת המשחקים הקרובה זיו ברתנא שאימן בשנים האחרונות את הפועל גליל עליון והעפיל איתה מהליגה הארצית ללאומית.

ברתנא (40), הוא כנראה אחד המאמנים המזוהים ביותר עם מועדון האם שלהם, כשב- 15 השנים האחרונות אימן את כל שכבות הגיל במחלקת הנוער של המועדון. הישג השיא שלו כמאמן קבוצת הבוגרים היה בהעפלה לשלב חצי גמר הפלייאוף לפני כשנתיים. בעונה האחרונה סבלה הקבוצה מחוסר יציבות, אולם למרות זאת - לא הייתה רחוקה מהעפלה לשלב רבע גמר הפלייאוף. לפני כשבועיים, כזכור, מינתה הפועל גליל עליון את אבישי גורדון למאמנה בעונת המשחקים הקרובה.

"אני שמח שנבחרתי לאמן ולהוביל את אליצור קרית אתא בעונה הקרובה", אמר לנו ברתנא לאחר חתימתו באתא, "אני מצטרף לנבחרת מנצחת והאתגר המשותף העומד בפנינו גדול. תודה להפועל גליל עליון קרית/שמונה, שחקנים, צוות מקצועי, אוהדים והנהלה על שנים נהדרות מלאות חוויות והצלחות, מאחל לשתי הקבוצות בהצלחה!!".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();