ג'ורדן לואיס יורד דרומה
אלירן כהן ,29/06/2016

גם בבאר שבע מתחילים לעבוד. הקבוצה של יניב בורגר מצרפת לשורותיה את הפורוורד ג'ורדן לואיס, ששיחק בשנתיים האחרונות בקריית אתא, איתה העפיל פעמיים ברציפות לגמר הפלייאוף. לואיס: "הגעתי כדי להתקדם למועדון גדול".

הפועל באר שבע / בני שמעון , שרק לפני כשבוע החתימה את יניב בורגר לשנתיים הקרובות פותחת את הקיץ עם רכש מעניין בדמותו של הפורוורד המתאזרח ג'ורדן לואיס. לואיס (27, 1.95), שיפתח את עונתו הרביעית בארץ, שיחק בשנתיים האחרונות במדי עירוני קריית אתא, איתה העפיל בשנתיים האחרונות לגמר הפלייאוף. קודם לכן, הגיע לאותו המעמד כשחקנה של הפועל עפולה. את העונה האחרונה סיים לואיס, המיוצג ע"י סוכן השחקנים אביעד גרוניך, עם 5.7 נקודות ו- 2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק, אולם את התרומה המשמעותית שלו הביא לקריית אתא בעיקר ביכולות ההגנתיות הנהדרות שלו.

יניב בורגר, מאמן הקבוצה: "ג'ורדן לואיס מייצג את הדרך שאנחנו רוצים לבנות בבאר שבע - קשיחות, ווינריות, קבוצתיות, ומעל הכל - אדם ששם תמיד את הקבוצה לפניו. ג'ורדן עשה 3 גמרים ב- 3 השנים האחרונות, ואין ספק שיביא מניסיונו הרב לקבוצה".

ג'ורדן לואיס: "אני שמח לחתום בבאר שבע. הגעתי לכאן בעיקר בגלל הרצון שלי להתקדם למועדון גדול, והתחושה היא שבאר שבע נמצאת בדרך לשם. אני ממתין כבר לתחילת האימונים ומאמין שנתמודד העונה הכי גבוה שאפשר".

באר שבע, כזכור, סיימה את העונה האחרונה במקום השלישי בטבלה אך הופתעה כבר בשלב רבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי רעננה. בבירת הנגב סימנו את העלייה לליגת העל כמטרה בסיום העונה הקרובה, וצירופו של לואיס - שכבר היה קרוב להגיע לשם יותר מפעם אחת בשנים האחרונות, מהווה הצהרת כוונות ראשונה לכך.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();