מלכוב. עולה כיתה



לאומית: איתות מהשרון
אלירן כהן ,24/06/2016

מכבי הוד השרון בהחתמה החדשה הראשונה של הקיץ, מצרפת לשורותיה את הקלעי שמואל מלכוב שמגיע אחרי שנתיים נהדרות בארצית. אצל השכנות: איתן רוטנברג ימשיך בכפר סבא, בן שרוני - ברמת השרון.

מי שעקב אחרי שמואל מלכוב בשנתיים האחרונות כבר ידע איפה הוא ישחק בעונה הקרובה. הקלעי המחונן, ששיחק אשתקד בשורות אליצור רמלה שהפסידה למכבי רחובות בגמר הפלייאוף - הבין שהגיע הזמן לעלות כיתה, ובחר להצטרף להוד השרון של חנן הירשוביץ'. מלכוב (21, 1.93), גדל במחלקת הנוער של מכבי תל כביר ועוד בשנתו הראשונה בבוגרים כשחקן הפועל לוד היה אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה שהעפילה מליגה א' לארצית. בעונתו השנייה בבוגרים כבר הוליך את לוד לצמרת הטבלה והיה לאחד הקלעים הבולטים בליגה. "מדובר באחד הקלעים הגדולים שצמחו כאן בשנים האחרונות", מעיד עליו סוכנו, טמיר שפירא, ומי שראה אותו משחק בשנים האחרונות - יודע עד כמה ההגדרה לא תלושה מהמציאות. המועמד הראשון שלנו ל"תגלית העונה" הקרובה.

גם בקרב שכנותיה של הוד השרון התחילו לעבוד. הפועל כפר סבא, אותה כזכור יאמן ברק דמציאן שהיה חתום על ההעפלה לרבע גמר הפלייאוף, תנסה לשמור על המשכיות מקסימאלית בסגל במטרה לפתוח את עונת המשחקים בעמדת יתרון. איתן רוטנברג (25, 1.98), שימשיך לעונתו השלישית ברציפות בקבוצה (והחמישית בסך הכל) הוא ראשון הנשארים. 11 נקודות ו- 4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק היו לרוטנברג בעונה האחרונה, במהלכה רשם שיא קריירה של 26 נקודות ועמד על ממוצע מרשים של 1.6 שלשות למשחק. אנחנו, כמובן, נרצה לראות את זה קורה גם בעונה הבאה.

כמו בכפר סבא - גם בשורות א.ס. רמת השרון, אותה ימשיך לאמן גיא קנטור שחולל מהפכה של ממש באמצע העונה והעלה את הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה לרבע גמר הפלייאוף, שומרים על המשכיות ראשונה בסגל, כשבן שרוני (25, 1.92) -שהחזיק בחוזה לשנתיים, ישאר גם בעונת 2016/17. שרוני, שכבר הספיק לעבור בכמה וכמה תחנות בלאומית בשנים האחרונות ואף עלה לליגת העל עם הבקעה ונס ציונה, חזר בקיץ 2014 למועדון בו גדל, ומאז כבר הספיק לככב כמה וכמה פעמים בתקצירי היי-לייטס החודשיים. 5 נקודות ו- 2.3 כדורים חוזרים היו לו בעונה האחרונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();