יורד דרומה. בורגר



חוזר לחזית: בורגר יאמן את באר שבע
אלירן כהן ,23/06/2016

גם הפועל באר שבע מצאה מאמן. יניב בורגר, ששימוש כעוזרו של צביקה שרף במכבי אשדוד בעונה האחרונה, יורד דרומה וינסה להוביל את האדומים לליגת העל. בורגר יחליף בתפקידו את ישראל ברוך, שאימן את הקבוצה ב- 4 העונות האחרונות. בורגר: "בשבילי זו לא עוד תחנה בדרך, אלא התחלה של דרך".

הפועל באר שבע / בני שמעון פתחה את קיץ 2016, ומינתה את יניב בורגר למאמנה בעונת המשחקים הקרובה. בורגר (38) שימש בעונה האחרונה כעוזרו של צביקה שרף במכבי אשדוד, יחליף בתפקידו את ישראל ברוך, שאימן את הקבוצה ב- 4 העונות האחרונות והעלה אותה מליגה ב' לליגה הלאומית, עונה אחרי עונה.

יניב בורגר, שאימן בעבר את הפועל לב השרון בליגה הלאומית הספיק לאמן בליגת העל גם את עירוני רמת גן וגם את ברק נתניה, כשבשני המקרים שימש עוד לפני כן כעוזר המאמן, וקיבל את המושכות באמצע העונה כשהחליף את המאמן הראשי שפוטר. כמו כן אימן במחלקת הנוער של עירוני רמת גן, ושימש כעוזרו של דני פרנקו בנבחרת הנוער.

באר שבע, שסיימה את העונה האחרונה במקום השלישי בטבלה אך הודחה בשלב רבע גמר הפלייאוף בסדרה מול עירוני רעננה, תנסה לכוון גם השנה לליגת העל, אחרי שכאמור - רשמה סדרת עליות מרשימה. בקבוצה עדיין לא חתום אף שחקן לעונת המשחקים הקרובה, אולם סביר שעם מינויו של בורגר יעלו האדומים הילוך בכל הקשור למלאכת בניית הסגל.

"אני שמח ומברך על הצטרפותו של יניב למועדון", אמר יו"ר הקבוצה כפיר ארזי. "יניב הוא מאמן צעיר, רעב ומבטיח שבא לכאן לעזור לנו לעמוד במטרות. נפגשנו עם מספר מאמנים ויניב הוא הבחירה שלנו. אני מאחל לו הצלחה גדולה ומרגיש שהוא האיש הנכון למועדון שלנו".

בורגר: "אני שמח מאוד להגיע למועדון הפועל באר שבע / בנישמעון. בשבילי זו לא עוד תחנה בדרך אלא התחלה של דרך. יש כאן פוטנציאל אדיר וזה אתגר גדול עבורי לקחת את המועדון הזה למקומות הראויים לו. מצאתי כאן אנשים מדהימים עם רעב עצום להצלחה ולכדורסל. בימים הקרובים אגבש את הצוות המקצועי שיעבוד לצידי וכמובן נתחיל בבניית סגל השחקנים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();