חרוש. צעד חשוב לקריירה



מתן חרוש לרמת-גן/גבעתיים
אלירן כהן ,20/06/2016

מאמן ליום כבר אמרנו? מתן חרוש, עוזרו של דני פרנקו בירושלים בשנתיים האחרונות יורד ללאומית ויאמן את קבוצת האוהדים של הפועל רמת-גן גבעתיים. חרוש: "נבנה קבוצה לוחמת שתביא גאווה למועדון ולקהל".

אליפות המדינה עם דני פרנקו, גביע יול"ב עם שרון דרוקר, גביע המדינה עם דן שמיר. מתן חרוש, שכבר הספיק הרבה במעט כעוזר מאמן - יורד לליגה הלאומית וישמש כמאמנה של הפועל רמת גן / גבעתיים בעונה הקרובה. חרוש יחליף בתפקידו את צוקה ירדן, שהצטרף לקבוצת האוהדים באמצע העונה שעברה במקומו של יניב וייצמן, וסייע לקבוצה להישאר בליגה הלאומית.

חרוש החל את קריית האימון שלו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והמשיך לזו של הפועל ירושלים. בעונת 2003/04 מונה לעוזרו של שרון דרוקר בקבוצת הבוגרים שזכתה בגביע יול"ב, ועונה לאחר מכן המשיך עם דרוקר לאוראל גרייט הרוסית. שנתיים לאחר מכן חזר לירושלים - כעוזרו של דן שמיר, איתו זכה פעמיים בגביע המדינה, המשיך לעונה נוספת לצידו של גיא גודס, וחזר לאמן לצידו של דרוקר באריס סלוניקי. בעונת 2011/12 מונה לעוזרו של אפי בירנבויים בראשון לציון, ואחרי תקופה קצרה בבני הרצליה חזר לראשון - הפעם למשרת המאמן, אך לא הצליח לתבוע את חותמו. בשנתיים האחרונות, כאמור, חזר לשמש כעוזר מאמן בהפועל ירושלים.

"אני נרגש ושמח להצטרף למשפחת רמת גן גבעתיים", מסר חרוש, "הרצון של כולנו הוא לבנות קבוצה לוחמת שתשחק יחד עם הרבה התלהבות ותעשה את המקסימום בשביל להביא גאווה למועדון ולקהל".

מי שלא יהיו ברמת-גן גבעתיים בעונה הקרובה הם הקפטן תומר אטלס, שבחר להוריד מינון וייתכן שינסה למצוא קבוצה בליגה הארצית אחרי 4 עונות באדום, ומנהל הקבוצה בשנתיים האחרונות - יורם הופמן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();