אבישי גורדון. יעבור לחליפה



חוזר הביתה: אבישי גורדון יאמן את הגליל
אלירן כהן ,19/06/2016

מאמן ליום. קבוצות הליגה הלאומית מעלות הילוך בכל הקשור להכנות לעונת המשחקים הקרובה, והערב הגיע תורה של הפועל גליל עליון שמינתה את אבישי גורדון למאמנה בעונת המשחקים הקרובה.

קדנציה רביעית? אולי חמישית? מי בכלל סופר, אולם בטוח שיהיה לכם קל יותר לענות על השאלה הזו מאשר לנסות לנחש את מספר העונות בהם הוא שיחק בגליל, או בקבוצה המאוחדת של הגליל. אבל הערב הוא חזר. אבישי גורדון, אולי השחקן שמזוהה יותר מכל עם מועדון הכדורסל בכפר בלום יאמן בעונה הקרובה את הקבוצה הצפונית בליגה, וינסה להחזיר אותה לפלייאוף העליון אחרי שנעדרה ממנו עונה האחרונה. גורדון יחליף בתפקידו את זיו ברתנא, שאימן בגליל ב- 5 השנים האחרונות והיה אחד הדמויות הבולטות במועדון, כשהוא מעלה את הקבוצה לליגה הלאומית ומחזיר את האדום לאולם המיתולוגי בכפר בלום.

את קריירת המשחק שלו החל גורדון, איך לא - בגליל, אחרי 7 עונות באדום עבר לראשון לציון וחזר לקדנציה נוספת, שארכה 3 שנים בלבד. בעונת 2007/08 הצטרף להפועל חולון וזכה איתה באליפות היסטוריה, הישג שרשם שוב שנתיים לאחר מכן כשחקן גלבוע/גליל. עונת 2011/12 הייתה האחרונה של גורדון בקבוצה המאוחדת, וממנה ירד ללאומית והצטרף להפועל גליל עליון המתחדשת. בעונה האחרונה ירד לשחק בליגה הארצית והעפיל עם הפועל עמק יזרעאל לגמר הפלייאוף, כשבמקביל - אימן את קבוצת הנשים של... הפועל גליל עליון, המשחקת בליגה הלאומית.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();