פרל. מסמן יעד



נשאר בעמק: פרל ממשיך בעפולה
אלירן כהן ,16/06/2016

אחרי רועי חגאי ונס ציונה, גם הפועל עפולה מאותתת, וסוגרת עם רועי פרל, מאמנה בעונה החולפת, לעונה נוספת. פרל: "אני שמח להמשיך לעונה נוספת במועדון ומודה על הבחירה בי. מאמין שנעמיד את הקבוצה הכי תחרותית שיהיה אפשר".

קצת יותר מחודש אחרי שסיימה את העונה עם הפסד להפועל גלבוע/גליל בחצי גמר הפלייאוף, סיכמה הפועל עפולה עם מאמנה בעונה החולפת, רועי פרל, את המשך ההתקשרות לעונה נוספת. פרל בן ה- 38 יפתח את עונתו השנייה ברציפות והרביעית במועדון, אחרי שבקדנציה הקודמת - שימש כעוזרם של שרון אברהמי (איתו העפיל לליגת העל) ואלי רבי. בין לבין אימן 4 שנים במגדל העמק והעלה את הקבוצה מליגה א' ללאומית.

את העונה החולפת סיימה עפולה במקום הרביעי בטבלה. אחרי פתיחה מצוינת לעונה, שכללה רצף של שבעה ניצחונות מרשימים, נכנסה הקבוצה למשבר שהחל בעזיבתו של הזר הנהדר ברנדון בראון, בפציעתם של מספר שחקני מפתח, ובהמשך - בהחלפתם של שני הזרים. אחרי שעברה את עירוני רמת גן בשלב רבע גמר הפלייאוף - הודחה עפולה בסדרת חצי הגמר נגד הפועל/גלבוע גליל, שכזכור - חגגה אליפות בסיום העונה.

לאחר החתימה בעפולה סיכם פרל: "אני שמח להמשיך לעונה נוספת בעפולה ומודה להנהלה שמביעה בי אמון. עפולה זה הבית שלי, אני מאמין גדול בהמשכיות. פנינו קדימה לבנות קבוצה אטרקטיבית ומחויבת. בעונה שעברה הצלחנו לחבר את הקהל לקבוצה ואני מאוד מקווה שהעונה מתחילתה נקבל דחיפה מהקהל וניצור אולם ביתי וקבוצה מנצחת". על ההכנות לעונת המשחקים הקרובה הוסיף: "בסך הכל אנחנו עדיין בשלב מוקדם של הקיץ ועוד קשה להגדיר מטרות. עדיין לא ברור איך תראה הליגה, אבל כמו בכל שנה - בעפולה יעמידו את הקבוצה הכי תחרותית שיהיה אפשר".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();