מרעננה למנצ'סטר ג'יאנטס
אלירן כהן ,15/06/2016

נציג ישראלי נוסף בדרך לאירופה. רום גפן, שחקנה של מכבי רעננה בעונה האחרונה, מצטרף למנצ'סטר ג'יאנטס מהליגה הראשונה באנגליה. גפן: "מצטרף למועדון שנמצא בתנופה ושם דגש על פיתוח שחקנים צעירים. מקווה להצדיק את הבחירה בי".

יוון, שוויץ, צ'כיה, מקדוניה, רומניה, הונגריה, דנמרק, פולין ועוד כמה מדינות ששכחנו בדרך, אבל הנה ההזדמנות להוסיף עוד אחת לרשימה. רום גפן (21, 1.90), שחקנה של עירוני רעננה בעונה החולפת שעבר בנבחרות ישראל הצעירות ישחק בעונה הקרובה במדי מנצ'סטר ג'יאנטס האנגלית. בעונה החולפת העמיד גפן ממוצעים של 5.5 נקודות, 2.3 כדורים חוזרים ו- 2 אסיסטים בממוצע למשחק, והיה אחד השחקנים המשמעותיים בסגל של ברק פלג בעירוני רעננה, שכזכור - העפילה עד לשלב חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית. עוד קודם לכן העביר שנתיים במדי הפועל תל אביב כשבעונת 2014/15 במסגרת "הכרטיס הכפול" שיחק במקביל גם בשורות הפועל כפר סבא.

"הרצון להתקדם, להתפתח ולחוות כדורסל אחר ממה שהייתי חלק ממנו הובילו אותי לקבל את ההחלטה לעבור לאירופה", מספר גפן. "נוצרה הזדמנות, נסעתי להתרשם מהמקום ואני חושב שבסך הכל נוצרה כאן אפשרות מאוד מעניינת. יש בקבוצה מאמן מקצוען שממשיך מהעונה שעברה ובכלל - המועדון מאוד מתפתח ושם דגש על פיתוח שחקנים צעירים. אני שמח להיות חלק ממנו, ומקווה להצדיק את הבחירה של ראשי המועדון בי".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();