דותן, עוד עליית ליגה



גלבוע/גליל בליגת העל אחרי 52:68 במשחק 5
ניב שמולי ,27/05/2016

אחרי שנה אחת בלבד חוזרת גלבוע/גליל לליגת העל עם נצחון גדול בבית 52:68. לאחר שכל קבוצה ניצחה בחוץ, גלבוע/גליל ידעה לשמור על הבית במשחק החמישי ולהשלים נצחון 2:3 בסדרת הגמר. מלבד ג'וליאן מילס ותומר גינת, אף אחד לא הגיע למשחק בקרית אתא, בצד האדום ארבעה שחקנים בדאבל פיגרס.

כל התגובות ממשחק 5

צילומים: לימור מלינוף

זה היה קשה ומורט עצבים לאורך כל ארבעת המשחקים הראשונים, אבל דווקא היום (שישי) במשחק החמישי גלבוע/גליל עשתה את החיים שלה קלים יותר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי ניצחה 52:68 ואחרי רבע ראשון צמוד ידעה לברוח ולהחזיק את קרית אתא על 26 נק' ביתר שלושת הרבעים. בדיוק היום לפני 6 שנים זכתה גלבוע/גליל באליפות הראשונה שלה, והיום היא סוגרת מעגל עם נצחון ועלייה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד. גיא דותן שלא הופיע לסדרה היה טוב עם 11 נק', כשדימיטריוס טרידוול וג'ייסון סיגרס היו במיטבם כרגיל עם 14 ו-18 נק' בהתאמה.

הפועל גלבוע/גליל - עירוני קרית אתא 52:68

-- ניב שמולי --

אריאל בית הלחמי עלה בחמישייה עם אורא לב, ג'ייסון סיגרס, חואקין שוכמן, רביב פיטשון ודימיטריוס טרידוול. מנגד, יוסי בונן בחר לפתוח עם סיימון פארין, ליאור ליפשיץ, ג'וליאן מילס, גל חלמיש, ג'ורדן לואיס ודאליס ג'ויינר.

ג'וליאן מילס קלע את כל 7 הנקודות הראשונות של קרית אתא בדרך ליתרון 7:3 מוקדם. סל ועבירה של דימיטריוס טרידוול קבע שיוויון 7:7 כשהמקומיים רצים בכל הזדמנות שיש להם. 6 נק' רצופות של תומר גינת קבעו 15:11 לאורחים ומילס סגר את הרבע הראשון ב-19:14 לקרית אתא. פתיחת הרבע השני היתה של גלבוע/גליל ועם שלשה של סיגרס כפו שיוויון 19:19 ויוסי בונן רץ למזכירות לקחת פסק זמן. גיא דותן מצא נקודות ראשונות והעלה את קבוצתו ליתרון - 20:24 אחרי שלשה. שלשה נוספת של גלבוע/גליל, הפעם אופיר הובר, קבעה 22:28, 4 דקות למחצית. תומר גינת המשיך להיות המוציא לפועל של קרית אתא בהתקפה אבל סיגרס דייק בעוד שלשה, 24:33. שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה עד למחצית שהסתיימה ביתרון אדום 26:35.

רק תומר גינת וג'וליאן מילס קלעו במחצית לקרית אתא.

גלבוע/גליל קלעה ב-6/12 מחוץ לקשת.

דאליס ג'ויינר עלה על לוח הקלעים אבל אוראל לב תפר שלשה מהפינה בדרך ליתרון שיא 28:40. אוראל לב זיהה את החורים בהגנה של קרית אתא ועלתה ל-32:46, 5 דקות בתוך הרבע. קרית אתא הורידה מעט את ההפרש אבל לא ניצלה עצירות בהגנה ודווקא כשהיה נראה שהמומנטום עובר צד, גלבוע/גליל שוב הגדילה את ההפרש ל-37:52. בסוף הרבע השלישי 37:54 למקומיים. הרבע האחרון נפתח באותה מגמה וג'ייסון סיגרס עם שלשה הלך את החגיגות כשיוסי בונן לוקח טיים אאוט בפיגור 39:59. דימיטריוס טרידוול הרים את הקהל עם דאנק מהדהד וריח הנצחון עלה באוויר. גם בהמשך קרית אתא לא מצאה את הסל, מלבד מילס וגינת, וטרידוול שוב הרעיד את הטבעות והתחיל עם החגיגות.

קלעים:
לגלבוע/גליל: ג’ייסון סיגרס 18 נק', דימיטריוס טרידוול וגיא דותן 14 נק' כ"א, אוראל לב 11 נק', חואקין שוכמן 5 נק' ואופיר הובר 5 נק' כ"א, רביב פיטשון 1 נק'.

לקרית אתא: ג'וליאן מילס 22 נק', תומר גינת 19 נק', דאליס ג’וינר 9 נק', אליה סרור 2 נק'.

תגובות:

חיים אוחיון: "זאת חגיגה גדולה, כייף גדול. נחגוג ונהנה ונחשוב על העונה הבאה, אבל כרגע זה רגע גדול עבורנו וצריך לחגוג. זאת שנה שהיינו צריכים אותה ועשינו אותה בצורה טובה, זאת ליגה קשה ועכשיו צריך לחגוג".

גיא דותן: "זאת היתה סדרה מטורפת, מאד קשה עם לחצים ואמוציות ואני שמח עבור הקהל ששימחנו אותו. היתי גרוע כל הסדרה והרגשתי שאכזבתי את המאמן והחברים לקבוצה, אני שמח על הרגע הזה".

"אמרתי להרבה אנשים שזאת משפחה שנייה שלי, לא היתי הולך לאף מועדון אחר", אמר חואקין שוכמן. "לקהל הזה מגיע להיות בליגת העל ואני שמח שעשינו את זה. ידעתי שיש משהו מיוחד בקבוצה הזאת ואני מאושר להיות חלק ממנה, אין לי מילים לתאר את זה".

תומר גינת: "לא חשוב מי היה יותר טוב או מי פחות טוב. אי אפשר לנצח משחק כשקולעים כ"כ מעט נקודות. אין לי הרבה מה לומר. אני חושב ששתי הקבוצות שוות ברמתן וכל אחת יכלה לנצח בכל משחק. היה לנו משחק אצלנו בבית של אליפות ולא הצלחנו לעשות את זה, אני מברך את גלבוע/גליל על סדרה ענקית ומגיע להם מברוק. אני חושב שאפשר לומר שאני בדרך לליגת העל".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();