ליגיונרים: מתקדמים לחצי הגמר.
ספסל ,30/04/2016

קאבמק של יונתן שטרקמן בשוויץ, ג'ייק כהן בחצי גמר הפלייאוף ביוון, ננו גינזבורג מנצח במשחק הראשון של חצי הגמר בצ'כיה, ואנטון קזרנובסקי מסיים עונה במקדוניה, וממתין למנצחת בסדרות רבעי הגמר. סיכום השבוע של הישראלים בחו"ל.

-- אוהד גרייבסקי --

יוון: אריס סלוניקי של ג'ייק כהן ניצחה בהארכה את נאה קיפיסיה 103:108, ועלתה לחצי גמר הפלייאוף ביוון. כהן שיחק 32 דקות, קלע 13 נקודות (2/4 ל2, 3/7 ל3), הוריד 11 כדורים חוזרים, מסר 3 אסיסטים וחטף פעם אחת. אריס תחכה בחצי הגמר למנצחת בסדרת רבע הגמר בין קולוסוס לפנתנייקוס.

צ'כיה: נימבורק של ננו גינזבורג ואורן עמיאל הפסידה במסגרת ליגת הVTB לנובוגרוד 94:76. במשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף בצ'כיה ניצחה נימבורק את פרדובייצ 68:93.

מקדוניה: קרפוס סוקולי של אנטון קזרנובסקי ניצחה במחזור האחרון של הליגה המקדונית את סקופז'יה 68:83. קזרנובסקי שיחק 29 דקות, קלע 16 נקודות (4/8 ל2, 2/7 ל3, 2/3 מהעונשין ), הוריד 4 כדורים חוזרים ומסר 2 אסיסטים. סוקולי סיימה במקום השני בליגה, ותחכה בחצי גמר הפלייאוף למנצחת בין רבוטניקי לקומאזוב.

שוויץ: לוגאנו טייגרס של יונתן שטרקמן עשתה השבוע קאמבק אדיר כאשר ניצחה את מונפי שלוש פעמים במסגרת חצי גמר הפלייאוף וועלתה לחצי גמר הליגה השוויצרית, שם תפגוש את פריבורג. במשחק הראשון ניצחו הטייגרס 68:77, כאשר שטרקמן משחק 5 דקות ומסיים את המשחק ללא נקודות ועם 2 ריבאונדים. במשחק השני ניצחו הטייגרס 71:67, שטרקמן לא שותף. במשחק השלישי אשר התקיים בסוף השבוע הטייגרס השלימו את המלאכה כאשר הם מנצחים 85:95 ועולים לחצי הגמר. גם במשחק הזה שטרקמן לא שותף.

שטרקמן בתגובה לספסל: "האמנו לאורך כל הדרך, ואפילו הפרזידנט שלנו כשהיינו ב0-2 חזה שננצח 3-2, אחד היחידים שהעיז להמר עלינו "

ולסיום, הנה שניות הסיום של המשחק השני ברבע הגמר הפלייאוף ביוון, בין אריס סלוניקי של ג'ייק כהן ולבין נאה קיפיסיה. משחק שהלך להארכה מסיבות שאי אפשר לתאר, אבל שווה לנצור
https://www.youtube.com/watch?v=pPejWK_avWA







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();