על: צוללים בתחתית הליגה
ספסל ,30/03/2016

נס ציונה הסתבכה בתחתית הליגה לאחר תבוסה להרצליה 79:103, וניצחון במקביל של קרית גת על הפועל אילת 76:77 פתח פער של שני ניצחונות בינה לבין הקוה אדום. במוקד הערב ניצחה עירוני נהריה את הפועל תל אביב בשתי בשתי הארכות 88:89.

-- אוהד גרייבסקי --

עירוני נהריה - הפועל תל אביב 88:89

המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון נקודה למקומיים, 31:32. הפועל תל אביב פתחה מבערים בתחילת המחצית השנייה, וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 56:45, אלא שברבע האחרון הצליחה נהריה לסגור את הפער, לא מעט בזכות עבירות טכניות ולא ולא ספורטיביות של האדומים (רובינסון ואלן שהורחק), והמשחק הלך להארכה ראשונה. בהארכה לשתי הקבוצות הייתה את האפשרות לסגור את המשחק, אך סימונס החטיא מהעונשין, ומנגד היה זה אסנטי שקלע וסחט עבירה, אך לא השלים את המלאכה גם הוא מהקו, והמשחק הלך להארכה שנייה. נהריה עלתה בסוף ההארכה ליתרון נקודה ותמיר בלאט שהיה יכול לנצח להפועל תל אביב. את המשחק החטיא שלשה, ובסיום נהריה מנצחת 88:89.

מכבי קרית גת - הפועל אילת 76:77

ניצחון אשר מרחיק את קרית גת מהמקום האחרון בליגה. הפועל אילת הובילו כמעט לאורך כל המשחק, אבל בדקות הסיום שלו הצליחו המקומיים להפוך את התוצאה, וחסימה חוקית/לא חוקית (תלוי את מי שואלים) של קלינגסוורת' על זריקה של עמית שמחון קבעה 76:77 לשחקנים של נתי כהן.

בני הרצליה - עירוני נס ציונה

לא כוחות. ניצחון ביתי נוסף של הקבוצה של מיקי גורקה, ששלטה במשחק לכל אורכו. מנגד, נס ציונה מסתבכת במקום האחרון בליגה גם בגלל ההפסד היום אבל עוד יותר בגלל הניצחון של קרית גת על הפועל אילת. כארם משעור הוביל בהרצליה שישה קלעים בדאבל פיגרס עם 16 נקודות ו5 כדורים חוזרים. בסיום 79:103 לבני לבני הרצליה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();