עומר טל, פספוס בשנייה האחרונה



לאומית: מגדל העמק בדרך לפלייאוף
ניב שמולי ,29/03/2016

הקבוצה של דוד אלהרר גברה על כפ"ס 71:87 אבל פספסה הזדמנות לעבור אותה בטבלה כשפספסה בנקודה את ההפרש מהמשחק הקודם. רמה"ש לא מרימה ידיים עם נצחון על יבנה, הוד"ש מחוץ לפלייאוף אחרי הפסד צמוד לקרית אתא. גלבוע/גליל שמרה על הפסגה ועירוני ר"ג המשיכה לנצח.

משחקי המחזור:
הפועל מגדל העמק - הפועל כפ"ס 71:87
אליצור אשקלון - עירוני ר"ג 117:79
הפועל ר"ג/גבעתיים - הפועל גלבוע/גליל 80:69

אליצור יבנה - א.ס רמה"ש 89:71
מכבי הוד"ש - עירוני קרית אתא 83:76

טבלת הליגה

הפועל מגדל העמק - הפועל כפר סבא 71:87

-- רוני לוי --

הפועל מגדל העמק קרובה להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. הקבוצה של דוד אלהרר הגיעה למשחק הכי חשוב שלה העונה והציגה יכולת נהדרת בדרך לנצחון משכנע על הפועל כפ"ס. אלא שהערב הזה נגמר בטעם קצת חמצמץ עבור הצפוניים. 3 דקות וחצי לסיום הובילה מגדל העמק ב-22 הפרש כשהיא יודעת שהפסידה במשחק הקודם ב-17, ונצחון מעל ההפרש הזה יקנה לה את המקום השביעי. בסיום כפ"ס לחצה על הדוושה והצליחה להוריד את הפער, ועומר טל פספס הזדמנות בסיום לקלוע סל נוסף שהיה מעלה את מגדל העמק למקום השביעי ונותן לה יתרון במשחקים הפנימיים מול כפ"ס.

דוד אלהרר התייחס לנצחון החשוב של קבוצתו: "אני גאה בשחקנים שלי על הדרך בה אנחנו נראים במשחקים האחרונים. הגנתית נתנו תצוגה ואני מקווה שנביא את זה עד סוף העונה".

על הפספוס בהפרש בדקות הסיום: "אם היית אומר לי לפני המשחק שככה יגמר, היתי קונה את זה. אני מסתכל על הדברים החיוביים ואין לנו זמן כרגע לתחושת החמצה".

מגדל העמק: אדם הוניג, עומר טל, נמרוד רינסקי, ג'וש אלכסנדר ואנדי אוג'ידה.
כפר סבא: עדי כהן סבן, דניאל דנינו, ורנון טיל, איתן רוטנברג, ריילי דיאנג'לו.

המשחק נפתח עם שלשה מהירה של עומר טל, כפר סבא מהצד השני הגיבה עם חמש נקודות מהירות בהנהגת כהן סבן אך ספגה לייאפ בצד השני וזה 5:5 בפתיחה. מגדל העמק החלה לרוץ - זה התחיל בסל נוסף של אוגידה, לייאפ קל של עומר טל אחרי בקדור נהדר ושלשה של רינסקי לאחר שנותר לבד בפינה. הריצה המשיכה עם שלשה של אוגיד שנותר לבד ונקודה מהקו של אלכסנדר, האורחת ניסתה לחזור עם סלים של כהן סבן ודאנק נהדר של ריילי אך אוחנון עם סל מחצי מרחק קבע ריצת 15-4 ואת תוצאת הרבע הראשון 9:20 למארחת. הרבע השני נפתח בצורה שווה סלים של מור, טיל וריילי מצד אחד נענו ע"י סל של קיסוס ושלשה של אלכסנדר וזה 25:15 למגדל העמק. טיל סיים מהלך נהדר בסל ועבירה אלא שאז הקבוצה מהעמק התעוררה. טל תפר שלשה נהדרת, רינסקי הוסיף עוד שתיים בלייאפ קל ואוגיד השלים 6-2 מהיר עם סל מחצי מרחק. גילנסקי ודנינו ניסו להחזיר את כפר סבא למשחק אך שכחו את אלכסנדר בצד השני לבד והוא תפר עוד שלשה וזה 14 הפרש. האורחים התעוררו והחלו לרוץ זה החל בסל של דנינו, גלינסקי הוסיף ארבע נקודות משלו וריילי וטיל חתמו ריצת 10-2 שקבע את התוצאה במחצית 31:37 למגדל העמק.

המחצית השנייה נפתחה עם סלים של אוגיד ואלכסנדר אלא שאז כפר סבא התעוררה טיל החל בסל מחצי מרחק, ריילי חדר לצבע וסיים עם סל ועבירה וטיל שהחל בריצה השלים אותה עם שלשה נהדרת וסל קל וזה רק נקודה למגדל העמק. המארחת לא חששה ואוגיד לקח את העניינים לידיים וקל שש נקודות רצופות שהוא עושה כרצונו בהתקפה וזה 42:49 למארחת. טיל וריילי ניסו להחזיר את קבוצתם למשחק אלא שאז שוב מגדל העמק רצה. זה החל בשני נקודות של אוגיד מהקו ונמשך עם סל של הוניג וטל וזה 12 הפרש. טיל ודנינו עם סלים קלים ניסו להחזיר את כפר סבא למשחק. אבל שוב פישלו בהגנה ונתנו לאלכסנדר להוביל ריצת 7-0 שקבע את התוצאה בסיום הרבע השלישי 50:65 למגדל העמק. הרבע הרביעי נפתח בצורה שווה עם סלים של מור וטיל שנענו בצד השני ע"י סלים של אלכסנדר ואוחנון. האורחת ניסתה להראות סימני חזרה אך הרבתה להחטיא ובצד השני רוזנברג חגג עליהם עם שני סלים ועוד מהלך נהדר שהסתיים בסל ועבירה, מור קלע בצד השני אך שוב רוזנברג הגיב והוסיף לאחר מכן גם שתיים מהקו ובכך קבע ריצת 9-2 אישית וזה כבר 82:60 למגדל העמק.. כפר סבא הציגה קצת ניצוצות לפני הסיום שצימקו את ההפרש. טיל קלע לייאפ קל, ריילי הוסיף סל עם מהלך של סל ועבירה ובנוסף קלע את העונשין וקבע את תוצאת המשחק, שעל הדרך משאירה את כפ"ס במקום השביעי.

קלעים:
מגדל העמק: אנדי אוגיד (14 ריב') וג'וש אלכסנדר 21 נק' כ"א, קלארק רוזנברג 13 נק', עומר טל (8 אס') 12 נק', מקסים קיסוס 7 נק', אליאב אוחנון 6 נק', נמרוד רינסקי 5 נק'.

כפר סבא: ורנון טיל (10 ריב') 26 נק', דיאנגלו ריילי 17 נק', יונתן מור ודניאל דנינו 7 נק' כ"א, גל גילינסקי 6 נק', עדי כהן סבן 5 נק', איתן רוטנברג 3 נק'.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();