קרוב-רחוק
ניב שמולי ,29/03/2016

2 דקות לסיום הוד"ש וקרית אתא היו בשיוויון 74:74, אלא שאז הצפוניים ברחו ויצאו מעתידים עם נצחון חשוב 83:76 שמשאיר את הוד"ש מחוץ לפלייאוף סופית. אייזיאה סייקס סיים עם טריפל דאבל, בצד השני חמישה קלעים בדאבל פיגרס.

מכבי הוד השרון - עירוני קרית אתא 83:76

-- אלירן כהן --

משחק נהדר היה הערב בהוד השרון, בסיומו יצאה מנצחת אחת, עירוני קריית אתא, והרבה מאוכזבות אחרות - מכבי הוד השרון, שאיבדה סופית את מקומה בפלייאוף העליון, ויחד איתה גם מוליכות הטבלה שייחלו להפסד של קריית אתא כדי לעלות ליתרון קטן, רגע לפני שהדבר האמיתי מתחיל.

פתיחת המשחק באולם "עתידים" כלל לא היוותה סימן למה שהגיע אחר כך. הוד השרון, שחסרה את יואב דביר הפצוע, עלתה עם ירין איינהורן, לירן מורן, ג'רמי אלן, אייזיה סייקס ואדר בן עליזה. קריית אתא פתחה עם ליאור ליפשיץ, סיימון פארין, ג'וליין מיילס, ג'ורדן לואיס ודאיס ג'ויינר. דקות הפתיחה היו של האורחים ששלטו בקצב ותוך פחות מ- 3 דקות עלו ליתרון 10:1, עם שלשות של ליאור ליפשיץ וסיימון פארין. לירן מורן החזיר בשלשה משלו אבל זו הייתה כטיפה בים מול המומנטום של קריית אתא, שטיפסה ל- 16:4 ו- 18:9, אלא שמכאן אייזייה סייקס לקח את עניינים על עצמו ועם כמה מהלכים אישיים גדולים, החזיר את המקומיים למשחק ולפיגור 18:17 בסוף הרבע עם שלשה של ג'רמי אלן.

אלן המשיך ביכולת הטובה גם עם פתיחת הרבע השני, ולאט לאט הקצב זרם לכיוון של הוד השרון, שלטה בעניינים ולמרות שכמעט ולא הצליחה להוביל נראה היה שמצאה את הדרך לעצור את השטף ההתקפי של קריית אתא מחד, ולעשות נקודות בסיטואציות קשות מאידך, בעיקר בזכות אור איתן שסגר את המחצית בפיגור מינמאלי - 37:35.

פתיחת המחצית השנייה הייתה כולה של הוד השרון וג'רמי אלן, שהשתלט על העניינים ויחד עם אדר בן עליזה הוביל ריצת 16-6 של הוד השרון שעלתה ליתרון 51:43. קריית אתא חזרה מפסק זמן עם סל ועבירה של חלמיש, אבל אור איתן החזיר בשלשה מאסיסט גדול של סייקס, שרשם טריפל-דאבל עוד בתחילת הרבע, ובעוד אחת, שקבעו 57:48 להוד השרון. אלא שדקות לא טובות של המקומיים לקראת סוף הרבע השאירו את סיימון פארין וג'ולייאן מיילס לקלוע פעמיים מחוץ לקשת ולהחזיר את המשחק לשוויון - 57:56 שברירי במיוחד להוד השרון בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון הנדנדה נעה מצד לצד, כשדאליס ג'ויינר וסיימון פארין מחזיקים את קריית אתא ביתרון בזמן שהוד השרון עם נקודות של ירין איינהורן וכרמל בוכמן נשארת בעניינים. שלשה גדולה של ג'רמי אלן, 5 דקות לסיום, החזירה את המומנטום להוד השרון שעלתה ל- 69:67 ולאחר מן ל- 74:70, אבל כאן נגמר האוויר לשחקניו של חנן הירשוביץ'. סיימון פארין בשלשה אלה-סטף-קרי הוריד לנקודה, אלן החטיא מהצד השני ומיילס בשלשה משלו אחרי נקודות של ג'ויינר מהקו הוביל ריצת 13-0 של אתא שהבטיחה לה את הניצחון. דווקא במאני טיים מי שלא היה בעניינים בשורות הוד השרון הוא אייזיה סייקס, שהחטיא 4 פעמים מהקו ואיבד כדור קריטי. יכול מאוד להיות שזה היה נגמר אחרת אם הוא היה מגיע לשם מפוקס יותר.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();