על: סוויפ
ספסל ,23/03/2016

הפועל ירושלים ניצחה בפעם השלישית העונה בליגה את מכבי תל אביב, הפעם 66:73. במשחקים נוספים ניצחה מכבי קרית גת את מכבי אשדוד בשניות הסיום 87:86, והפועל אילת את עירוני נהריה 71:78.

-- אוהד גרייבסקי --

הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 66:73

פתיחת המשחק הייתה שייכת לירושלים בראשות ליאור אליהו, שהעלה את קבוצתו ל3:7, אבל אז התעוררו הצהובים, וסדרת קליעות של בנדר, רוצ'סטי ולנדסברג הורידו את מכבי תל אביב בסוף הרבע הראשון ביתרון 26:19. איליי הילמן פתח בשביל ירושלים את הרחבה ברבע השני, ויחד עם שלשות של טימור והלפרין הצליחה ירושלים לחזור להוביל, 35:38. אך בשניות האחרונות של הרבע קליעה של ריצ'ארד הנדריקס השוותה את התוצאה, ושלחה את הקבוצות להפסקה בשוויון 41:41 לכל. שלשות של הלפרין, שהיה מצוין בשני צדי המגרש ונקודות מתחת לסל של אליהו עזרו לאדומים לעלות ל49:55. נקודות נוספות של הלפרין הגדילו את הפער ל50:58, אך את הרבע חתם סל של רוצ'סטי, ובסיום הרבע התוצאה הייתה 52:58 לקבוצה של דני פרנקו. האדומים המשיכו להסתמך על שחקני הפנים, שהגדילו את היתרון של הקבוצה הביתית ל58:67, ונקודות מהעונשין של סמית הביאו את ירושלים ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק. השחקנים של דני פרנקו בראשות רולנד המשיכו לשמור על ההובלה עד סיום המשחק, והפועל ירושלים רושמת ניצחון שלישי העונה, סוויפ, על מכבי תל אביב.

מכבי אשדוד - מכבי קרית גת 87:86

בשיניים ובציפורניים קרית גת מנצחת את אשדוד בחוץ, ובכך עולה מעל הקו האדום על חשבונה של עירוני נס ציונה. משחק שהיה צמוד לכל אורכו הוכרע בשניות הסיום של המשחק, כאשר במצב של 85:86 לאשדוד לאחר קליעה של יונתן שולבראנד, פול דלייני הצליח לסחוט שתי קליעות עונשין, העביר את ההובלה לקרית גת שנייה לסיום המשחק, ואשדוד לא הצליחה בזמן שנותר לנצח את המשחק. בסיום, 87:86 למכבי קרית גת.

הפועל אילת - עירוני נהריה 71:78

ניצחון חשוב של אילת במסגרת המאבק על הפלייאוף. המחצית הראשונה הייתה בשליטת השחקנים של עודד קטש, שירדו למחצית ביתרון 32:44. נהריה לא אמרה נואש, צימקה את הפער ברבע השלישי, והקבוצות עלו לרבע האחרון כאשר לוח התוצאות מראה 53:58 לאילת בלבד. האורחים המשיכו לנגוס בהפרש וכבר הורידו אותו לשתי נקודות בלבד, אבל אז הגיע קליף ואייט, וקליעה שלו לשלוש ולאחר מכן גם קליעות עונשין סגרו את הסיפור.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();