אבי אליהו, עמד במשימה



ליגה א': אלופה ראשונה לעונת 2015/16
ניב שמולי ,23/03/2016

תגידו מזל טוב להפועל חבל מודיעין שהעפילה לליגה הארצית לאחר שזכתה אמש (שלישי) באליפות מחוז מרכז של ליגה א'. אבי אליהו, אסף דורי, אלעד אליהו, שחר כהן, יונתן שלזינגר וערן עטיה השלימו עונה ללא הפסדים וחגגו בנצר סירני.

הפועל נצר סירני - הפועל חבל מודיעין 75:57

-- ענר חתואל --

חבל מודיעין מוכתרת לאלופה הראשונה מבין כל מחוזות ליגה א' ועושה זאת בסטייל כשהיא מנצחת בחוץ את השנייה בטבלה הפועל נצר סירני. חבל מודיעין שצירפה שחקנים בכירים רבים בתחילת העונה ושמה לה למטרה את אליפות הליגה הובילה את הטבלה מפתיחת העונה, הייתה הקבוצה הטובה והיציבה לאורך כל העונה וזוכה באליפות בצדק.

האולם הקטן הוותיק והביתי מאוד בנצר סירני, הסלים הקשים והלא ידידותיים לידיים זרות בנוסף לקבוצה המקומית הקשוחה והלוחמנית הפכו את הביקורים של קבוצות אורחות בשנים האחרונות בקיבוץ ללא ממש מאירי פנים ואלו בדרך כלל חוזרות עם הפסדים באמתחתן.

זה פחות או יותר הייתה קבלת הפנים שזכו לה שחקני חבל מודיעין במחצית הראשונה. שחקניו של אבי מזרחי שרגילים להרבה מרחב ולמשחק קיצבי ומהיר התקשו מאוד להתרגל לקצב האיטי ולהגנה האגרסיבית שכפו עליהם המקומיים. הרבע הראשון נפתח מצוין מבחינת המקומיים ששלטו בקצב והובילו בסיומו 14-21, ורק חוסר ריכוז בהתקפה ויום חלש יחסית של אדגר מורינס הגבוה מנע מהם להגדיל את הפער. הרבע השני היה אף הוא אגרסיבי ומרובה עבירות כששחקני מודיעין מיישרים קו עם המשחק החזק של יריבתם ולאט ובהתמדה סגרו את הפער ולהפסקה כבר ירדו ביתרון קטן 36-34. המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי. שחקני מודיעין בראשותם של אבי אליהו ודורי אסף המצוינים, נכנסו לקצב המוכר שלהם, השלשות נכנסו וההפרש טיפס ועלה בעוד ההתקפה וההגנה של הקיבוצניקים לא מצליחה למצוא תשובות לעוצמה ולאיכות של האורחים ובסוף הרבע ההפרש עמד כבר על 64-48 מבטיח לטובת האורחים. הניסיונות של נצר סירני לחזור למשחק ברבע האחרון לא עלו יפה, מודיעין שמרה בביטחה על ההובלה ובסיום 75-57 ששלח את שחקני מודיעין לחגוג ולשיר עם שמפניות את האליפות ואת עליית הליגה ההיסטורית של המועדון. בנצר סירני נותרו עם המחמאות על עונה מצוינת ו(כמעט בוודאות) עם הכרטיס למשחקי המבחן בחודש הבא.

קלעים:
לחבל מודיעין: אבי אליהו 20, דורי אסף 18, אלעד אליהו 11, ערן עטיה 10, נדב לוי 7, שחר כהן 4, דור צרפתי ועמרי ארביב 2, ויטלי פליגל 1.

לנצר סירני: אדגר מורינס 17, רפאל אלפרן 10, שחר אמון 9, תמיר שניצקי 6, אלון שניצקי 4, ארז קארו 5, רז מלכה אוהד פיילר ונדב רוזה 2 כל אחד.

תגובות:
אבי אליהו גיבור הניצחון: פעם ראשונה בגיל 28 שאני עולה ליגה, אבל לא משנה באיזה ליגה זה קורה, זה מרגש וההרגשה כיפית. עבדנו מאוד קשה להגיע הנה, התחלנו להתאמן כבר באוגוסט ובשביל זה באנו לכאן. יש פה חבר'ה נהדרים ומגיע קרדיט ליוסי להנהלה ולשחקנים כמובן על הכל, והלוואי והמועדון הזה יצליח גם בהמשך".

דורון שניצקי המאמן המפסיד: חבל מודיעין בצדק אלופים, אנחנו עשינו את המיטב שלנו אבל הקבוצה הטובה יותר ניצחה. יש לנו עוד עונה ארוכה לפנינו עם המבחנים. ננוח קצת, נרים את החברה ונחזור חזקים יותר. יהיה פלייאוף קשה מול קבוצות חזקות נקווה לעשות שם את המירב ונקווה שזה יספיק לנו בשביל לעלות ליגה".


חבל מודיעין. מזל טוב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();