נייט רובינסון. ברוך הבא (מנהלת הליגה)



על: לא רק נייט רובינסון
ספסל ,21/03/2016

הגארד החדש של הפועל תל אביב היה הקלע הבולט של קבוצתו, ואחד השחקנים המשמעותיים בניצחון של האדומים על מכבי ראשון לציון 94:103.

-- אוהד גרייבסקי --

הופעת בכורה מוצלחת למדי הייתה אמש לנייט רובינסון, אשר קלע 25 נקודות בניצחון קבוצתו החדשה על ראשון לציון. אבל הוא לא היה היחיד שבלט שם. לימונד (21 נקודות), ווילאמסון (22 נקודות) ואלן (18 נקודות, 12 ריבאונדים ו6 חטיפות) היו שם בשביל להחזיר את האדומים למשחק מפיגור דו ספרתי לניצחון חשוב. מנגד, הקבוצה של שרון דרוקר עם הפסד נוסף בליגה, ועוד כמה הפסדים כאלו, והפלייאוף בסכנה ממשית.

ליונס ודוסון היו מצוינים ברבע הראשון של המשחק, והוליכו את האורחים ליתרון 28:14 בסופו, כאשר עבירה טכנית למונרו מונעת מהשחקנים של דרוקר להגיע לפער גדול יותר. לרבע השני הגיעה רק קבוצה אחת. האדומים של שרון אברהמי יצאו ממהלם, החלו לנגוס לאט לאט בפער, ובראשות רובינסון ווילאמסון ולימונד השוו ל37:37. נקודות של אלן ורובינסון העבירו את ההובלה לקבוצה הביתית, והפועל כבר הגיעה ליתרון 42:50. אבל הייתה זו שלשה של אבי בן שימול שהורידה את הקבוצות להפסקה, כאשר לוח התוצאות מראה 45:50 להפועל תל אביב.

לימונד וחבריו המשיכו להגדיל את הפער, וכבר הגיעו ברבע השלישי ליתרון דו ספרתי, אבל אז היה זה תורם של האורחים לחזור למשחק, ומכבי ראשון לציון הצליחה עד סוף הרבע להשוות את התוצאה, 67:67 לכל. ברבע האחרון המשחק המשיך להיות צמוד, והקבוצות לא הצליחו לפתח מומנטום, עד אשר הפועל תל אביב פתחה מבערים, ונקודות של וויליאמסון ורובינסון העלו את האדומים ל87:93, ובכך סגרו את המשחק. בסיום, 94:103 להפועל תל אביב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();