שלשת נצחון ענקית דווקא במשחק פושר, עמית תמיר



לאומית: שוב מהפך בצמרת, שלשת נצחון לעירוני ר"ג
ניב שמולי ,15/03/2016

מחזור של דרמות: אדם הוניג עם סל על הבאזר ניצח את קרית אתא, גלבוע/גליל חזרה לפסגה עם נצחון מוחץ על כפ"ס. עירוני ר"ג קלעה 5 נק' בחצי דקה וגברה בחוץ על רעננה עם שלשת נצחון של עמית תמיר, בתחתית נצחון לר"ג/גבעתיים אחרי שתי הארכות, יבנה פספסה נצחון על גליל עליון שמתקרבת לפלייאוף.

משחקי המחזור:
עירוני רעננה - עירוני ר"ג 83:82
מכבי הוד"ש - הפועל עפולה 90:70
אליצור יבנה - הפועל גליל עליון 73:70
הפועל ר"ג/גבעתיים - א.ס רמה"ש 104:108 (לאחר שתי הארכות)

אליצור אשקלון - הפועל ב"ש 76:66
הפועל מגדל העמק - עירוני קרית אתא 76:78

הפועל גלבוע/גליל - הפועל כפ"ס 65:93

טבלת הליגה

מחזור כזה אנחנו לא זוכרים הרבה זמן. ארבעה משחקים הסתיימו בהפרש כולל של 10 נק', שני סלי נצחון, שתי הארכות ולא מעט דרמות. מגדל העמק הפתיעה את קרית אתא עם סל נצחון של אדם הוניג בריבאונד התקפה, גם עירוני ר"ג ניצחה בריבאונד התקפה משלשה של עמית תמיר ברעננה. עפולה וב"ש לא התקשו במשחקי חוץ בהוד"ש ואשקלון ו-4 מחזורים לסיום העונה המאבקים על המקום הראשון, הכניסה לפלייאוף והתחתית פתוחים.

עירוני רעננה - עירוני רמת גן 83:82

-- רוני לוי --

רעננה עלתה עם גיא לביא, עמית בן דוד, ראיין פירסון, סם גיבנס, דניאל גור אריה. רמת גן פתחה עם גל איתן, איתי גרינבוים, שון דניאל, נייט מילר, ג'רמיס סמית.

המשחק נפתח בצורה שקולה וסלים של פירסון וגיבנס נענו ע"י ארבע נקודות של נייט מילר. המשחק המשיך להיות שווה עד שפירסון חדר לצבע וסיים מהלך של סל ועבירה עם קליעה מהקו וקבע 8:9 למארחים. הקבוצה של ברק פלג החלה לרוץ, לביא עם לייאפ קל ובן דוד עם סל מחצי מרחק קלעו למארחים, האורחים ניסו להגיב עם שלשה של מילר אבל מהצד השני קיבלו סלים מגיבנס, פירסון ושלשה ענקית של לביא סגרה ריצת 14-3 ויתרון 9 לרעננה. סמית ניסה להחזיר את קבוצתו למשחק אך פירסון ולביא עם לייאפ קל בסיום קבעו 15:24 למארחת בסיום הרבע הראשון. הרבע השני מתחיל נהדר עבור רעננה עם שלשה של איתן וסל של סמית, רעננה לא מצליחה לקלוע ומקבלת עוד סל מאיתן וזה רק שתי הפרש. רמת גן עולה ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון בזכות ריצת 9-2 שבסופה איתן משלים מהלך נהדר של סל ועבירה. האורחים לא עוצרים וממשיכים לתקוף שלשה של הררי ושתי נקודות של סמית מהקו קבעו יתרון חמש אך פירסון דאג להוריד חזרה לשלוש עם לייאפ קל. הררי קלע עוד סל אך פירסון התעורר ועם סל מחצי מרחק ושלשה גדולה קבע 38:38. רעננה חזרה לעצמה ושלשה גדולה של לביא קבע יתרון חמש סמית מנגד קלע סל וקבע את תוצאת המחצית 45:42 למארחים.

הרבע השלישי התחיל נהדר עבור רעננה. גיבנס סיים נהדר מהלך עם סל ועבירה ובהתקפה אחרי בן דוד תפר שלשה וזה יתרון 9 למקומיים. רמת גן חזרה למשחק עם ריצת 8-2 שאותה חותם שון דניאל עם שלשה גדולה מהפינה. פירסון התעורר ולא הפסיק להיכנס לצבע וקלע חמש נקודות רצופים כתגובה לסל של מילר וזה 52:58 לרעננה. האורחים הפכו את התוצאה עם ריצת 7-0 ששוב שון דניאל תופר שלשה וקובע יתרון נקודה לרמת גן. המשחק המשיך בצורה שווה לחלוטין עד שקררה השלים מהלך נהדר של סל ועבירה ומיד אחר כך קלע סל נוסף אך למרות זאת מנגד סל של דניאל ושתי נקודות מהעונשין של מילר קבעו את תוצאת הרבע השלישי 65:64 לרמת גן. הרבע האחרון החל עם המון החטאות אך כאשר האורחים קלעו הם לא עצרו ורצו 8-3. זה התחיל עם סל של לאומי המשיך עם שלשה ענקית של מילר והסתיים עם סל של תמיר וזה 67:73 לקבוצה בכחול. המארחים התעוררו וענו עם ריצת 14-3 שהחלה עם סל גיבנס המשיכה עם מהלך מדהים שלו שהסתיים בסל ועבירה ובסיום הוא הוסיף עוד שתי נקודות מהקו וזה יתרון חמש לרעננה דקה לסיום. רמת גן חזרה עם ארבע נקודות רצופות של מילר, בן דוד קלע עונשין אחד וזה יתרון שתיים למארחים 10 שניות לסיום. את הכדור האחרון לקח לאומי שניסה שלשה והחטיא, אך הריבאונד נשאר אצל הסגולים. 1.6 שניות לסיום עמית תמיר קיבל את הכדור בפינה מג'רמיס סמית ותפר שלשה ענקית.

קלעים:
לרעננה: ראיין פירסון 32 נק' ו-10 ריב', סם גיבנס 19 נק' ו-14 ריב', גיא לביא 13 נק' ו-10 אסט', עמית בן דוד וליאור קררה 9 נק' כ"א

לרמת גן: נייט מילר 19 נק' ו-10 ריב', ג'רמיס סמית 17 נק' ו-8 ריב', שון דניאל 16 נק', גל איתן 11 נק', עמית תמיר 10 נק', ארד הררי ואור לאומי 5 נק' כ"א.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();