פרל, יכול להיות מרוצה מהרכש הטרי



מאבדת גובה: הפסד נוסף להוד"ש, 26 נק' למארשל בבכורה
ניב שמולי ,15/03/2016

מכבי הוד השרון, ללא יואב דביר, מתרחקת מהפלייאוף עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם 90:70 לעפולה שחגגה בצבע. מוזס מארשל היה נהדר בבכורה עם 26 נק', קלי בידלר הוסיף 16 משלו ועפולה רשמה נצחון נוסף שקטע שלושה הפסדי חוץ.

מכבי הוד השרון - הפועל עפולה 90:70

-- בועז נוריאלי --

הוד השרון פתחה עם ירין איינהורן, ג'רמי אלן, לירן מורן, אור איתן, איזייה סייקס. מנגד עפולה עולה עם זיו בן צבי, נועם מטלון, עמית גרשון, קלי בידלר ומוזס מרשל.

פתיחה חזקה של האורחים עם 4:0 מהיר של מוזס אותת על האסטרטגיה של רועי פרל עם הכנסת כדורים לאזור הצבע הדליל של הוד השרון. ג'רמי אלן בפתיחה מהוססת מאוד לא מזכיר במאומה את הסקורר משנה שעברה. אחרי 3 דקות האורחים ב 0:10 עם שלשה של גרשון. אלן נכנס למשחק אחרי 4 וחצי דקות עם שלשה גדולה שמורידה ל 7:10 עפולה. לירן מורן מראה נוכחות עם שלשה שמשווה לראשונה עבור המקומיים 3:30 לסיום הרבע ומיד בהתקפה הבאה מעלה את הוד"ש ליתרון ראשון עם שלשה נוספת מהפינה. עד סיום הרבע דואגים בעפולה להחזיר לעצמם את השליטה והיתרון 22:19 אדום. רבע שני נפתח עם שלשה של בן צבי, בר אבן מחצי מרחק ומוזס בצבע ובלי לשים לב כבר 10 הפרש עפולה. כשאלן על הספסל המקומיים עם מספר עצירות בהגנה מחזירים את הצבע לפניו של הירשוביץ ואור איתן מוריד ל 31:26 שש וחצי דקות למחצית. סייקס ומורן מורידים לשתיים אבל הראשון עם עבירה טכנית אחרי מספר מילים מיותרות ומוזס מחצי מרחק שומרים על מרווח של 5 לאורחים. לקראת סיום המחצית עפולה מפעילה מבערים ודקה לסיום כבר 46:36 פסק זמן בהול של הירשוביץ. אור איתן חותם את המחצית עם שלשה מאסיסט יפה של סייקס 46:39 עפולה.

קלי בידלר פתח חזק את המחצית השנייה עם 4 נקודות, מוזס עם אנד וואן והאורחים כבר ב-13, 2 דקות מפתיחת השלישי. סייקס עם 4 עבירות יורד לספסל יחד עם אלן שלא ממש במשחק. נועם מטלון עם שלשה מעלה כבר ל-17 6:40 לסיום הרבע כשהירשוביץ מזעיק פסק זמן והרבה לחץ בספסל המקומי. הוד השרון מתחילה לאבד עשתונות ובידלר לבד בצבע מעלה ל 62:43 ארבע דקות לסיום הרבע. אור איתן עם תנועה מיותרת לשופט מקבל את הטכנית כשמייד אחר כך טסלר עם שלשה חוצה את רף ה-20 ועפולה ב 45:66. עד סיום הרבע בעפולה דואגים בעיקר להנות מהמשחק כשאצל המקומיים סייקס במשחק עצבני מאוד יוצא בחמש עבירות, אלן לא מזכיר במאומה את הסקורר שהכרנו בעונה שעברה והישראלים שמקבלים היום דקות רבות לא מצדיקים את הקרדיט. הרבע מסתיים ב 52:74 אדום כשמוזס מרשל מעל כולם עם 23 נקודות. רבע רביעי ועפולה שוטפת את המגרש כשהמקומיים בלי אנרגיות נראים רע. אלון ששון מקבל דקות משמעותיות ומחזיר בשלשה והרבה התלהבות אבל ביום כזה כשעפולה מפוקסת אין למקומיים יותר מידי מה לעשות וב 61:80 עפולה רועי פרל לוקח פסק זמן אחרי שההפרש יורד מ-20. 4 דקות לסיום עמוק בתוך הגארבז' טיים ועפולה לא מורידה את הרגל מהגז כשבידלר דואג לשפר ממוצעים וההפרש שוב קופץ ל-25. שתי דקות לסיום ורועי פרל סוף סוף מוריד את החמישייה לקבל תשואות מהספסל ונותן אפשרות לג'רמי אלן לאגור קצת נקודות אחרי משחק חלש מאוד. המשחק מסתיים ב 90:70 עפולה והרבה חומר למחשבה אצל הירשוביץ ובן אקן.

קלעים:
להוד השרון: ירין איינהורן וג'רמי אלן 16 נק' כ"א, סייקס (8 ריב') 13 נק', מורן 11 נק', אור איתן 9, אלון ששון 3, כרמל בוכמן 2 נק'. אורן מנסקי, אדר בן עליזה, נתנאל ארצי, ערן שטיניץ ועידו אלון שותפו ולא קלעו.

לעפולה: מוזס מארשל (6 ריב') 26 נק', קלי בידלר (6 ריב', 7 אס') 16 נק', זיו בן צבי (6 ריב') 14 נק', נועם מטלון 9 נק', גל טסלר 8 נק', איגור סימין ותומר בר אבן 6 נק' כ"א, עמית גרשון 3, מג'די עווייד 2. רז אמיתי, ארד משקל, ואדיר כהן שיחקו ולא קלעו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();