גיא כהן, משחק שיא העונה



ללא כל קושי: 90:68 לב"ש בהוד"ש
ניב שמולי ,01/03/2016

הקבוצה של ישראל ברוך הצטרפה גם היא לקרב על המקום הראשון עם נצחון חוץ על מכבי הוד"ש שעדיין נשארת במקום השביעי. ב"ש נהנתה ממשחק נהדר של צמד הכהנים, ומנגד הוד"ש נאלצה לשחק עם זר אחד. מת'יו חזקייה שהצטרף השבוע לא שיחק וישוחרר מהקבוצה.

מכבי הוד השרון - הפועל באר שבע 90:68

-- בועז נוריאלי --

שתי קבוצות שנמצאות בכושר מצוין כאשר לכל אחת שאיפות שונות בנוגע למיקום הסופי בטבלה. האורחת עם שלושה נצחונות רצופים רוצה להמשיך במגמה החיובית ולהתקדם לעבר מקומות 1-3 כשלמארחת שאיפות קצת יותר צנועות עם רצון להשתחל לפלייאוף העליון ועם קהל שמתחיל להגיע למשחקים ולמלא את עתידים.

הוד השרון פתחה עם ירין איינהורן, יואב דביר, לירן מורן, אור איתן, איזייה סייקס. מנגד ב"ש עולה עם קית' קלנטון, אנטון שוטבין, אוהד כהן, פול מאריגני וטמיר אריאלי.

פתיחת משחק שקולה כשהאורחים נוטלים את ההובלה עם יכולת טובה של שוטבין שמעלה ל 8:4 עם אנד וואן. המקומיים מתקשים מאוד לייצר סל וטראומת אלכסנדר עדיין מורגשת. סייקס עם ריבאונד התקפה וסל בצבע שומר את הוד"ש בתמונה כשרק 11:15 לאורחים 3 דקות לסיום הראשון. ירין איינהורן היחידי שמתפקד התקפית אצל המקומיים עם שתי שלשות ברבע הראשון כשמן העבר השני אוהד כהן דואג לענות עם שתי שלשות משלו. סייקס עם הטבעה ענקית סוחט גם עבירה מכוערת ממארגיני ואיתן עם שלשה מורידים את המקומיים בפיגור מינימלי 22:19. רבע שני מתחיל בצורה מפוזרת מאוד עם איבודים והחטאות משני הצדדים כאשר הוד השרון משתחררת ראשונה ומצליחה להשוות ל 27:27 פסק זמן אדום 5:30 למחצית. גיא כהן שעלה מהספסל עם 5 נקודות מחזיר את ההובלה לאורחים 29:32 פסק זמן הירשוביץ 2:40 למחצית. אור איתן חוזר מהטיים אאוט עם שלשה נוסח קארי ונתנאל ארצי עם ריבאונד התקפה וסל בצבע והמקומיים מצמצמים מעט כשגיא כהן חותם עם שלשה 34:35 ב"ש סיום המחצית. סייקס עם 14 ו 13 ריב' בולט אצל המקומיים. גיא כהן 8, שוטבין 7 וקלנטון עם 12 ריב' בולטים בב"ש.

פתיחה חזקה של המקומיים לרבע השלישי והחבורה של הירשוביץ מצליחה להיצמד לדרומיים. המגמה נמשכה ושלוש דקות מפתיחת הרבע התוצאה צמודה והסקור נמוך שיוויון 39. המשחק התחמם קצת כשסייקס ואוהד כהן החליפו דחיפות והירשוביץ שולח את סייקס להתקרר קצת על הספסל. בלי סייקס הוד"ש רכים מאוד בצבע וקלנטון חוגג בריבאונד התקפה 39:46 ב"ש, 4 דקות לסיום שלישי. סקוורר ואוהד כהן לוחצים על הדוושה והאורחים כבר ב 41:50. סייקס עלה חזרה ועם סל ואסיסט לשלשה של דביר הורידו לשתיים כשאדר בן עליזה עם סל בצבע ואסיסט לסייקס מחזיקים את המקומיים חזק בתמונה עם שיוויון 50:50. האורחים מתעשתים מעט והשלישי מסתיים עם חדירה של מאריגני ו 51:58 אדום. סייקס פותח את הרביעי עם הטבעה במתפרצת אבל קלנטון בצבע ועבירה בבתכוון של סייקס על גיא כהן מורידה את סייקס לספסל עם חמישית וב"ש פותחת פער של 11 שתי דקות מפתיחת הרביעי. שלשה של אוהד כהן והמשחק נראה גמור כש 6:30 לסיום 12 לאורחים. המקומיים ללא שני זרים על המגרש (סייקס 5 עבירות וחזקייה על הספסל ולא משחק עקב כושר לקוי) נראים רע מאוד וכשלירן מורן ויואב דביר לא במשחק הוד השרון מוגבלים מאוד בהתקפה. מאריגני עם שלשה ונקודות מהקו מעלה ל 61:78 והירשוביץ מעלה את הנוער לצבור קצת נסיון. עד הסיום גארבג' טיים כחול לבן והמשחק מסתיים עם 68:90 באר שבע.

קלעים:
להוד"ש: אייזיאה סייקס (17 ריב') 22 נק', ירין איינהורן 12 נק', אור איתן 10 נק', יואב דביר (5 ריב') 7 נק', אדר בן עליזה 6, נתנאל ארצי 4 נק', אלון ששון 3 נק', לירן מורן ואורן מנסקי 2 נק' כ"א. עידו אלון שותף ולא קלע.

לב"ש: אוהד כהן (7 ריב'), קית' קלנטון (17 ריב') וגיא כהן 14 נק' כ"א, פול מארגיני 13 נק', אנטון שוטבין 12 נק', טמיר אריאלי (5 אס') 10 נק', אלן סקוורר 5 נק', בן ישי וקונטי 3 כ"א, כריס ווטסון 2 נק'. יגאל קופרמן, רועי בובליל וגיל שיחקו ולא קלעו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();