חגאי, ממשיך להוביל את עירוני ר"ג לצמרת



מגדל העמק מתרחקת מהפלייאוף, רמה"ש מתקרבת
ניב שמולי ,23/02/2016

עירוני ר"ג הביסה את הפועל מגדל העמק 73:96 עם תצוגה נוספת של נייט מילר שהיה בכל מקום על המגרש והקבוצה של רועי חגאי מצמצמת פערים לאחר ההפסד של רעננה. רמה"ש ידעה לנצל את ההפסד של מגדל העמק ואחרי שהתקשתה במשך שלושה רבעים באשקלון ידעה לאסוף נצחון חשוב 91:76.

עירוני רמת גן - הפועל מגדל העמק 73:96

-- אורן לוי --

חמישייה רמת גן: גל איתן, שון דניאל, נייט מילר, ג'רמיס סמית', יונתן לוי.
חמישייה מגדל העמק: עומר טל, מקסים קיקוס, קלארק רוזנברג, ג'וש אלכסנדר, אנדי אוגידה

הרבע הראשון נפתח בחדירה לסל של גל איתן וסל יפה. מילר עם סל שדה לאחר אסיסט של דניאל ולוי מחצי מרחק קבעו 0:9. אנדי אוגידה ב-8 נקודות רצופות החזיר את האורחים למשחק ורק 8:11 לסגולים. הביתיים הידקו את ההגנה ורצו ל-8:18. אלכסנדר בסל ועבירה ורוזנברג צימקו ל 13:18. סמית' השיב בדאנק לאחר אסיסט של רון, מילר קבר שלשה והררי לאחר אסיסט יפה של תמיר חתמו את תוצאת הרבע 17:26 לסגולים. הרבע השני נפתח עם נקודת עונשין של אגידה, אך מילר בחטיפת כדור וסל וגל איתן עשו 18:30. הררי בסל יפה לאחר אסיסט של מילר וסל נוסף שלו לאחר מהלך מבריק נוסף של מילר ו 21:34 לסגולים. אלהרר הזעיק פסק זמן אך המקומיים המשיכו בשלהם עם סל של דניאל, והלוח הראה 26:41. שוב פסק זמן של אלהרר ושוב ללא הועיל: תמיר קבר שלשה, דניאל בשתי נקודות עונשין והררי בסל ועבירה קבעו 32:50 מבטיח במחצית.

גם ברבע השלישי נמשכה שליטת המקומיים: סמית' צבר נקודות לאחר אסיסט של דניאל שגם דייק בשלשה - 35:63 אדיר. אלהרר הזעיק פסק זמן אך מגדל העמק לא הצליחה לחזור. דניאל ירה שלשה נוספת וסמית' שלט בצבע, 47:76 בסיום הרבע. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד ורועי חגאי אפשר לשחקני הספסל שלו לקבל דקות בדרך לנצחון נאה שמצמצם מעט את הפער מהמקום החמישי.

קלעים:
לר"ג: ארד הררי 19 נקודות, נייט מילר (10 ריב', 5 אס', 3 חט' ו-3 חסימות) 18 נקודות ,ג'רמיס סמית 15 נקודות, שון דניאל 12 נקודות, גל איתן 9 נקודות, יונתן לוי 8 נקודות, עמית תמיר ועידן פז 5 נקודות לכל אחד, תומר שוקרון 3 נקודות ואיתי גרינבוים 2 נקודות.

למגדל העמק: אנדי אוגידה (11 ריב') 17 נקודות, ג'וש אלכסנדר (11 ריב') 14 נקודות, מקסים קיקוס 11 נקודות, קלארק רוזנברג 9 נקודות, עידו אזולאי 8 נקודות, עומר טל 6 נקודות, צחי חיימוביץ ואדם הוניג 3 נקודות לכל אחד, אליאב אוחנון 2 נקודות.

תגובות:
דוד אלהרר: "באנו למשחק מול קבוצה אגרסיבית וברמה של פלייאוף עליון. פשוט לא הופענו, נצטרך להשקיע בשביל להשתפר גם במשחק ההגנה שלנו ובייחוד במשחק ההתקפה".

אליצור אשקלון - א.ס רמת השרון 91:76

אליצור אשקלון ממשיכה להיראות טוב יותר, אך לא מצליחה לאסוף את הנצחונות שישאירו אותה בליגה. היום היא כמעט קטעה רצף הפסדים, אלא שרבע אחרון נהדר של האורחים, בו שמרו את אשקלון על 16 נק' בלבד, הקנה להם נצחון חוץ קשה מהצפוי.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();