נוואקמה, קדנציה מאכזבת בישראל



ר"ג/גבעתיים: דרק קרקטר חתם
ניב שמולי ,17/02/2016

הסנטר ששיחק בבני השרון בעונת 2012/13 ועבר גם בלוס אנג'לס לייקרס נחת בזיסמן ויחזק את הקבוצה של צביקה ירדן במאבקי התחתית, מי שיפנה את מקומו הוא מארק נוואקמה. צביקה ירדן על ההפסד אמש בדרבי: "יצאנו פראיירים".

-- ניב שמולי --


הפועל ר"ג/גבעתיים חיפשה לא מעט זמן מחליף למארק נוואקמה ואמש (שלישי) היא מצאה כשהחתימה את דרק קרקטר עד סוף העונה. קרקטר (27, 2.06) שיחק בעונת 2012/13 בבני השרון בליגת העל ותרם 12.2 נק', 7.4 ריב' וחסימה אחת ב-23 דקות. בעבר שיחק בלוס אנג'לס לייקרס לאחר שנבחר על ידה בדראפט 2010 במקום ה-58. הוא החל את דרכו באקדמיית נוטרדאם מסצ'וסטס. בעונת 2006/7 החל את לימודיו בלואיוויל תחת ריק פיטינו האגדי, אך אחרי שנתיים במכללה בהן היה לשחקן רוטציה בלבד החליט לעבור לאוניברסיטת טקסס על מנת להפוך לשחקן משמעותי יותר. בעונתו היחידה במכללה רשם קרקטר 14.1 נק' ו-8.1 ריב' בממוצע למשחק. בשנים האחרונות סבל קרקטר מעודף משקל חמור ואף יוחסו לו לא מעט בעיות משמעת, אלא שבהפועל ר"ג/גבעתיים בטוחים כי ביכולתו לעזור להם במאבקי ההישרדות.

כזכור, אמש (שלישי) הפסידה הקבוצה בדרבי לעירוני ר"ג 72:67 ונשארה עמוק במאבקי התחתית עם מאזן זהה לאליצור יבנה וגליל עליון. היה זה ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה והשני של המאמן החדש צביקה ירדן. בשבוע הבא תתארח ר"ג/גבעתיים בעפולה.

צביקה ירדן, התייחס למשחק הדרבי אמש: "הראינו אופי וחזרנו מפיגור לאחר רבע ראשון לא טוב. הופענו למשחק בהרכב חסר אך למרות זאת הובלנו בחלק גדול מהמשחק, ויצאנו פראיירים מאחר והיו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק. צריך להרים את הראש ולהמשיך קדימה".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();