פיטשון, גלבוע/גליל מתבססת בפסגה



נקמה מתוקה: עירוני ר"ג וגלבוע/גליל ניצחו בדרבים
ניב שמולי ,16/02/2016

גלבוע/גליל ועפולה סיפקו משחק אגרסיבי בסיומו ניצחו המקומיים 67:81. עירוני ר"ג הזיעה אבל ידעה לאסוף נצחון על ר"ג/גבעתיים שתקועה עמוק בתחתית. כפ"ס עם וי ביתי חשוב על גליל עליון במאבק הפלייאוף, הוד"ש עם נצחון שלישי רצוף וגם היא בדרך לשמינייה. נצחונות חוץ לב"ש ורעננה, קרית אתא ניצחה בהארכה את רמה"ש בזכות סל נצחון של מילס במשחק משוגע.

משחקי המחזור:
הפועל כפ"ס - גליל עליון 78:88
גלבוע/גליל - הפועל עפולה 67:81
הפועל ר"ג/גבעתיים - עירוני ר"ג 72:67
אליצור אשקלון - מכבי הוד"ש 110:94
אליצור יבנה -עירוני רעננה 92:71

הפועל מגדל העמק - הפועל באר שבע 69:58
א.ס רמה"ש - קרית אתא 104:103 (לאחר הארכה)


טבלת הליגה


מחזור כזה הרבה זמן לא ראינו. סל נצחון של ג'וליאן מילס העניק לקרית אתא נצחון ענק על רמה"ש והיא עדיין בקרב על המקום הראשון אותו אוחזת גלבוע/גליל אחרי נצחון ביתי על עפולה. הדרבי הרמת-גני הלך צמוד ובסיומו גם עירוני ר"ג הצליחה לנקום עם נצחון 72:67. כפ"ס והוד"ש רשמו נצחונות גדולים בדרך לפלייאוף העליון. המקרה הטראגי של הערב מגיע מאשקלון שם דומיניק קלר התעלף ולא שב לשחק לאחר שחטף מכה חזקה בלסת. רעננה צמודה לבאר שבע כששתי הקבוצות ניצחו בחוץ.

הפועל גלבוע/גליל - הפועל עפולה 67:81

-- ניב שמולי --

גלבוע/גליל בדרך להשגת המקום הראשון בתום העונה הסדירה. הקבוצה של בית הלחמי רשמה נצחון חשוב והתבססה במקום הראשון כשרק קרית אתא דולקת מאחוריה. המקומיים יצרו אווירה ביתית וחמה עם כאלף אוהדים ביציעים. על הפרקט החצי הראשון עוד היה צמוד, אבל בחצי השני ראינו רק קבוצה אחת, עפולה נכנעה בריבאונד ההתקפה בהיעדרו של קלאוול והיתה קצרה מדי כדי לנצח. בשניות האחרונות נדחף גיא דותן לפרקט ולאחר מכן ניגש לרועי פרל ובין השניים התפתח דין ודברים שעלה לטונים גבוהים.

המקומיים עלו בחמישייה עם גיא דותן, חואקין שוכמן, ג'ייסון סיגרס, רביב פיטשון ודימיטריוס טרידוול. מנגד, בעפולה עלו זיו בן צבי, נועם מטלון, תומר בר אבן, איגור סימין ודריוס מורו.

מטלון וטרידוול בלטו בפתיחת המשחק ואף קבוצה לא הצליחה לברוח. הביתיים עלו ליתרון 10:14 אבל סימין קלע שלשה עם הרבה מזל ושחרר צעקה אחרי מספר החטאות. דניאל וול ותומר בר אבן החליפו שלשות, אבל שוב טרידוול היה שם עם נק' בצבע כדי לחתום את הרבע הראשון ביתרון 16:20 למקומיים. גרשון החטיא ליי-אפ במתפרצת וחטף מקלחת צוננת מרועי פרל בדרך לספסל. גלבוע/גליל קיבלה הזדמנויות לעלות ליתרון אבל לא הסתדרה מול האזורית וסימין העלה את עפולה ליתרון עם שלשה - 23:22, 6 דקות וחצי למחצית. גלבוע/גליל הגיבה ב-3 נק' רצופות אבל מטלון המשיך לככב ושמר את קבוצתו במשחק. גיא דותן בשלשה קשה קבע יתרון שיא 30:37 אבל טסלר קבר שלשה חשובה והקפיץ את הספסל האורח. סיגרס סיים מתפרצת נהדרת בדאנק ממסירה של אוראל לב בדרך ליתרון 37:44 במחצית.

פתיחת הרבע השלישי היתה של טרידוול שעם 5 נק' רצופות קבע יתרון שיא 40:53. גם סגירס קלע 5 נק' רצופות ועפולה לא מצאה פתרונות בהתקפה ואיבדה פעם אחר פעם - 41:60. עפולה ניסלתה לחזור עם 4 נק' רצופות אלא שהביתיים לא אפשרו לה להתקרב יותר מדי ודניאל וול קבר שלשה שחתמה את הרבע ביתרון לגלבוע/גליל 53:67 עם נק' מהקו של סימין. אוראל לב המשיך עם היכולת הטובה בשבועות האחרונים כשפתח את הרבע ההאחרון עם 5 נק' רצופות והלוח הראה 55:72, 8 דקות לסיום. 5 נק' רצופות של האורחים הורידו ל-12 בלבד אבל לא מעבר לזה. פיטשון המשיך ביכולת הטובה שלו ודותן קבר שלשה שנתנה לגלבוע/גליל יתרון בסף ההפרשים בצמד המשחקים. בשניות האחרונות נדחף גיא דותן לפרקט ולאחר מכן ניגש לרועי פרל ובין השניים התפתח דין ודברים שעלה לטונים גבוהים.

קלעים:
לגלבוע/גליל: דימיטריוס טרידוול (9 ריב') 22 נק', גיא דותן ורביב פיטשון (9 ריב') 15 נק' כ"א, ג'ייסון סיגרס 14 נק', דניאל וול 8 נק', אוראל לב (12 ריב') 4 נק', אופיר הובר 3 נק'.

לעפולה: איגור סימין (4/8 ל-3) 15 נק', נועם מטלון וגל טסלר 14 נק' כ"א, דריוס מורו (8 ריב') 11 נק', זיו בן צבי (6 אס') ומג'די עוויד 4 נק' כ"א, עמית גרשון 2 נק'.


הפועל ר"ג/גבעתיים - עירוני ר"ג 72:67

-- אורן לוי --

נצחון מתוק לעירוני ר"ג שנוקמת על ההפסד במחזור הקודם, וחשוב מכך לא נותנת לרעננה לברוח יותר מדי בקרב על המקום החמישי. רוב המשחק היה צמוד, אבל בסיום הסגולים ניצלו את היתרון שלהם ונק' חשובות של ארד הררי הצעיר ועמית תמיר הוותיק. עם הישמע הבאזר שיחררו אנשי המנצחת שאגת נצחון ששחררה הרבה לחץ ומתח. גל איתן שב לפרקט אחרי היעדרות ממושכת בעקבות פציעה בשריר התאומים, מנגד תומר פיסצקי נעדר בעקבות מתציחה.

הרבע הראשון נפתח עם סל מהיר של שון דניאל יונתן לוי עשה סל שדה נוסף. סאלי בדאנק מרהיב, בית יוסף בשלשה ושוב סאלי הפכו ל-4:7. ג'רמיס בסל ועבירה עליו הישווה. בית יוסף עשה 2 נקודות במתפרצת, גרינבוים קבר שלשה ומילר בחדירה לסל העלו ל 9:12. סאלי בדאנק נוסף צימק, אך תמיר בחמש נק' וסמית' בסל שדה קבעו 21:11 וריצה 14-2 של הסגולים. רבע שני נפתח עם 5 נקודות רצופות של האדומים מקו העונשין. סמית' עשה נקודת עונשין משלו, אבל בית יוסף בסל גדול צימק ל-22:17. שון דניאל קבר שלשה, אך סאלי ירה שלשה משלו והוסיף 2 נקודות עונשין וסל שדה ורק 25:24 לסגולים. אור רון בדקות טובות העלה ל-31:29. סאלי המשיך להרשים ובסיום המחצית יתרון קל לאדומים 36:38.

הרבע השלישי נותר צמוד ומעניין, זה התחיל עם סל של סמית' לאחר חסימה שלו בהגנה. בית יוסף קבר שלשה ומילר ענה עם שלשה משלו. גם סאלי הראה שהוא יודע לקלוע ושיפר את האחוזים המחרידים במשחק - 41:47 לאדומים. מילר מהקו ותמיר הורידו ל-45:49. אור רון ושם טוב החליפו שלשות בדרך ל-50:56 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון החל בריצת 6-0 של הסגולים עם נקודות ראשונות של הררי, מילר וסמית'. סל רדף סל והררי כמו ווינר אמיתי בשבע נקודות כולל שלשה עשה 68:66 סגול. המשחק הלך שוב ושוב לפסקי זמן של שתי הקבוצות, אור רון שמר על קור רוח מהקו ועשה 70:67. לבית יוסף היתה הזדמנות להשוות אך החמיץ שלשה כ 20 שניות לסיום המשחק. מנגד, עמית תמיר עשה 2 נקודות מהקו וסגר עניין. בסיום 67:72 קשה אך מתוק לסגולים.

קלעים:
לר"ג/גבעתיים: רוברט סאלי 21 נק', יועד בית יוסף (8 אס') ושגיב דוד (9 ריב') 13 נק' כ"א, ליאור שם טוב 11 נק', מארק נוואקמה 7 נק', תומר אטלס 2 נק'.

לעירוני ר"ג: נייט מילר 17 נק', ג'רמיס סמית (13 ריב') 15 נק', עמית תמיר (10 ריב') 11 נק', ארד הררי 9 נק', אור רון 8 נק', שון דניאל 5 נק', יונתן לוי 4 נק', איתי גרינבוים 3 נק'.

צביקה ירדן,מאמן הפועל ר"ג/גבעתיים: "הראינו אופי וחזרנו מפיגור לאחר רבע ראשון לא טוב. הופענו למשחק בהרכב חסר אך למרות זאת הובלנו בחלק גדול מהמשחק, ויצאנו פראיירים מאחר והיו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק. צריך להרים את הראש ולהמשיך קדימה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();