צילום: מנהלת הליגה



על: במילה אחת, טבח
ספסל ,07/02/2016

מכבי חיפה לא ריחמה על מכבי תל אביב האומללה, והשפילה אותה 56:91 כשההפרש כבר הגיע ל40. הפועל תל אביב כבר הייתה בדרך לעוד הפסד בליגה, אך התעשתה במחצית השנייה, וניצחה את בני הרצליה 89:90.

-- אוהד גרייבסקי --

מכבי חיפה - מכבי תל אביב 56:91

אחת ההשפלות הגדולות ביותר של מכבי תל אביב בכל הזמנים, ויתכן שאף הגדולה מכולם. המקומיים בירוק פשוט פירקו את הקבוצה של זאן טבק, ולא הורידו את הרגל מהגז עד סוף המשחק, בניצוחו של גרגורי ורגאס (21 נקודות, 5 ריבאונדים ו10 אסיסטים). מאידך, הצהובים נראו אומללים וחלשים במיוחד, כאשר רק אלייז'ה מילסאפ (15 נקודות) מראה יכולת סבירה.

שחקניו של רמי הדר השאירו את האורחים בצהוב על עשרים נקודות לאורך כל המחצית הראשונה, ובראשות דיברתולומאו (22 נקודות), ורגאס, באקנר וגרייבס הורידו את הקבוצות להפסקה כאשר לוח התוצאות מראה 20:43 למכבי חיפה. אבל זאת הייתה רק ההתחלה. חיפה המשיכה לשלוט במגרש, כאשר באקנר מונע במהלך הרבע השלישי ממכבי תל אביב חזרה למשחק, והירוקים ירדו לרבע האחרון ביתרון 35:66, אך לא חשבו שזה יסתיים כמו שזה נגמר. ברבע האחרון המשיכה חיפה ללחוץ, להגדיל את הפער (כאמור כבר הגיע ל40- 48:88), ולא להרפות עד שניות הסיום של המשחק, שנגמר בתוצאה 56:91, ההפסד הכי גדול בכל הזמנים של מכבי תל אביב לקבוצה ישראלית (שנשבר בשנתיים האחרונות שנה אחרי שנה על ידי הפועל ירושלים, ועמד עד כה על 30 הפרש).

הפועל תל אביב - בני הרצליה 89:90

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחים בכחול. האורחים נראו נהדר בראשות סמית וסינגלטון, ונהנו מדקות נהדרות של יפתח זיו (9 נקודות ב25 דקות), שפתח בחמישייה, וכבר בפתיחת הרבע השני עלו ל31:10. האדומים לא ויתרו וצימקו ל35:34, אך בסוף הרבע התעוררו שוב שחקניו של מיקי גורקה, והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 44:28 לאורחים. מעודדים מסוף המחצית הראשונה, עלו האדומים בטירוף לרבע השלישי, ועם ניהול משחק של בלאט, וקליעות של אלן, באטל ו-ויליאמסון, הצליחו לסגור את הפער, ולרדת לרבע האחרון בפיגור 53:50 בלבד.

סל ועבירה של אלן ונקודות של ווילאמסון העבירו את ההובלה לאדומים, 53:56. המשחק התחיל להיות צמוד, והפועל תל אביב בראשות סימונס ו-וילאמסון, ומאידך הרצליה עם סינגלסטון, לא הצליחו לפתח מונטום ולברוח אחת לשנייה. שלשה של סינגלסטון העלתה את האורחים ל89:86 פחות מדקה לסוף. האדומים הצליחו לצמק לנקודה, וקיבלו את הכדור האחרון לידיים שלה לאחר איבוד הכדור של הרצליה. רביב לימונד לקח את האחריות, ושתי שניות לסוף המשחק קלע קליעת ניצחון, ממה לא הצליחו שחקניו של מיקי גורקה להגיב, והפועל תל אביב מנצחת 89:90 במותחן מדהים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();