עומר טל, מוסיף הרבה לאלהרר



צניחה חופשית: 98:76 למגדל העמק על יבנה
ניב שמולי ,26/01/2016

ריצת 18-0 בפתיחת המשחק בישרה את העתיד לבוא. האורחים מהצפון לא הביטו לאחור ודרסו את יבנה ללא תנאי. מגדל העמק השלימה נצחון חוץ שלישי רצוף ועשתה צעד משמעותי על עבר הפלייאוף העליון. מנגד, אליצור יבנה ממשיכה להדרדר.

אליצור יבנה - הפועל מגדל העמק 98:76

-- ניב שמולי --

אוהד יתום עלה עם אבי פוגל, ברנדון וד, פלין קליימן, יריב עמירם וכריס גסטון. מנגד, דוד אלהרר עלה עם עומר טל, מקסים קיקוס, ג'וש אלכסנדר, קלארק רוזנברג ואנדי אוג'ידה.

המשחק נפתח קצת מהוסס עם כששתי הקבוצות הלכו לקו ולאחר 3 דקות יבנה הוליכה 5:6. נדנדת סלים נקטעה בריצת 6-0 של האורחים שעלו ליתרון 13:8 ויבנה ירדה לפסק זמן. הריצה של מגדל העמק נמשכה והפער צמח ל-15, 25:10 לאחר הרבע הראשון. הריצה של מגדל העמק (18-0) הסתיימה רק בסוף הרבע הראשון אחרי נק' מהקו של גסטון. גם הרבע השני המשיך באותה המגמה - יבנה פשוט לא מצאה את הטבעת מלבד גסטון ומגדל העמק שטפה את המגרש. עומר טל סיים מתפרצת בסבסוב נאה וקבר שלשה גדולה בדרך ליתרון שיא 40:18. יבנה המשיכה לא למצוא את עצמה במגרש והלוח הראה 48:22 מדהים, 2 דקות למחצית. עד למחצית יבנה ציצמה מעט את הפער וירדה בפיגור 50:31.

הרבע השלישי נפתח עם 4 נק' רצופות של מגדל העמק ששמרה על היתרון שלה, 56:35. פלין קליימן ב-5 נק' רצופות ניסה לשמור את הביתיים במשחק, אלא שהחניכים של דוד אלהרר היו מפוקסים וקלארק חתם מתפרצת נוספת בליי אפ - 64:40. שלשה של ג'וש אלכסנדר חתמה את הרבע השלישי ב-71:48 לאורחים מהצפון. גם את הרבע האחרון פתח אלכסנדר בשלשה ומיד לאחר מכן האורחים הוסיפו שתיים נוספות בדרך ליתרון שיא 85:54. גם יבנה הראתה שהיא יודעת ויובל רחמילביץ' הצעיר העיר את הקהל המקומי עם שתי שלשות רצופות שצימקו ל-93:65. עד הסוף רחמילביץ' המשיך להציג יכולת טובה אבל יבנה שוב ירדה מנוצחת.

קלעים:
ליבנה: כריס גסטון (14 ריב') 27 נק', יובל רחמילביץ' 14 נק', פלין קליימן 9 נק', ברנדון ווד ואבי פוגל 8 נק' כ"א, יריב עמירם 5 נק', שון לבנובסקי 3 נק', יוני דוד 2 נק'.

למגדל העמק: אנדי אוג'ידה (17 ריב') 24 נק', ג'וש אלכסנדר (12 ריב') 23 נק', קלארק רוזנברג 14 נק', עומר טל (12 אס') 13 נק', מקסים קיקוס 12 נק', אליאב אוחנון 8 נק', עידו אזולאי וניר שריד 2 נק' כ"א.

תגובות:
"זאת הרגשה מדהימה לעשות שלושה נצחונות חוץ רצופים", אמר דוד אלהרר. "אני מקווה להמשכיות, היום פתחנו מהוססים, אך יחד עם זאת היונו במשחק והרגשנו טוב. אליאב אוחנון תורם לנו הרבה בהגנה ובזכות זה רצנו קדימה".

על עומר טל: "אני מכיר אותו מגיל 18 והוא היה איתי כשהיתי עוזר מאמן בתחילת הדרך. מבחינה התקפית הוא מדהים וגם בהגנה הוא נותן לנו קשיחות. אנחנו תמיד מכוונים גבוה ואין ספק שפלייאוף עליון הוא מטרה עבורנו. אנחנו ניקח את זה משחק אחרי משחק כי אנחנו קבוצה צעירה".

עומר טל, המצטיין במשחק: "אני לא היתי פה בתקופה הקשה אבל לאחרונה הכפלנו את המאזן שלנו. לקחנו את זה משחק אחר משחק והרגשנו שאנחנו משתפרים עם הזמן. היום שמרנו על אגרסיביות ואינטנסיביות בהגנה ויצאנו למתפרצות וקשה לעצור אותנו ככה. דוד אלהרר נותן לי את הבמה והמפתחות מה שלא היה לי הרבה זמן. אנחנו מקבלים ממנו את הבטחון הדרוש".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();