ויצמן, נשאר מאמן הקבוצה



לאומית: ויצמן ימשיך בתפקידו עד תום העונה
ניב שמולי ,20/01/2016

הנהלת הפועל ר"ג/גבעתיים הודיעה שיניב ויצמן ימשיך לתפקד כמאמן הקבוצה עד תום העונה, ובית יוסף יעמוד לועדת משמעת ביום שישי. בעפולה מרוצים מהנצחון הדחוק בכפר בלום שהושג ללא בר אבן, חיוכים גם ברמה"ש הלוהטת.

מוקדם יותר היום: יניב סולומון חתם בהפועל ב"ש

-- ניב שמולי --

הפועל ר"ג/גבעתיים הודיעה הערב (רביעי) כי יניב ויצמן יישאר מאמן הקבוצה עד תום העונה, וזאת לאחר התקרית אמש עם יועד בית יוסף. על פי הודעה הקבוצה הגארד יעמוד לועדת משמעת ביום שישי: "לגבי אירועי אמש, יועד הוא שחקן הפועל ר"ג - גבעתיים. הוא עשה מעשה שלא יעשה. טובת המועדון היא לפני הכל והוא יועמד לועדת משמעת ביום שישי הקרוב. ללא קשר לאירועי אמש, אנו פועלים במרץ לחיזוק הקבוצה".

הנצחון אמש על אליצור יבנה 79:86 היה קריטי עבור הקבוצה, וללא קשר למה שקרה מחוץ לפרקט גם בסביבות המועדון מבינים את חשיבתו כדי להשיג את המטרה שהציבו לעצמם - פלייאוף עליון.

עפולה: הקבוצה הופיעה אמש ללא בר אבן שנעדר בעקבות בעיות בגב התחתון, אך יצאה לצאת עם נצחון דחוק בכפר בלום 83:80 בזכות משחק נהדר של גל טסלר. הקלעי סיפק 14 נק' ו-6 אס' והיה הבולט בשורות הקבוצה, ביחד עם ג'ילברטו קלאוול שתרם 22 נק' אישיות. בעפולה שחררו אנחת רווחה אחרי הנצחון ויכולים להיות מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים. בשבוע הבא תארח הקבוצה את קרית אתא למשחק צמרת.

רמה"ש: עם שריקת הבאזר באולם אורנים שבישר על נצחונה החמישי ברציפות של הקבוצה היה אפשר לראות לא מעט חיוכים. בקבוצה הפגינו שוב הרבה אופי כשידעו לקחת משחק צמוד וניצלו את הפציעות של היריבה מבאר שבע.

מנגד, בהפועל ב"ש כבר הספיקו לצרף היום את יניב סולומון והתקווה היא שטמיר אריאלי יחזור עד למשחק החוץ נגד גלבוע/גליל בעוד שבועיים. בשבוע הבא תגיע לקונכייה הפועל כפ"ס של ברק דמציאן ויניב סולומון יערוך את הופעת הבכורה שלו באדום.

גיא קנטור: "זאת קפיצת מדרגה שעשינו כי נצחנו קבוצה טובה וזה לא פשוט לבוא אחרי כ"כ הרבה נצחונות, כמו שזה לא פשוט לבוא אחרי רצף הפסדים. בליגה הזאת נצחון אחד אתה למעלה ואחד אתה למטה. אני יכול לומר שלי כמאמן יש מספיק גברים כדי לקחת קבלת החלטות בסיום והפעם זה היה רועי (הובר) ופעמים קודמות זה היה סטולרו, בן שרוני עשה עבודה נהדרת".

רועי הובר שקלע בסיום 4 נק' חשובות שנתנו לרמה"ש את הנצחון אמר בסיום: "גיא (קנטור) נותן לי את הבטחון ולקחתי את זה, אני מאושר שזה הצליח. זאת הרגשה נהדרת לנצח משחק צמוד, אנחנו במומנטום טוב ואני מרגיש שאנחנו משחקים טוב ושקול במאני-טיים ועושים את הפעולות הנכונות שצריך כדי לנצח. עובדתית חילופי המאמנים עזרו אבל לא אני זה שמקבל את ההחלטות בנושא".

בילי מקשפרד שהיה המצטיין במשחק עם 19 נק' ו-14 ריב' אמר: "בסיום עשינו פעולות טובות תחת הלחץ, בייחוד רועי וזה הביא לנו נצחון. זאת מערכת חדשה תחת המאמן החדש, גם בהגנה וגם בהתקפה, וקיבלנו בטחון. אני חושב שהפלייאוף אפשרי עבורנו, זאת ליגה תחרותית ואני חושב שאנחנו יכולים לנצח כל אחת".

ישראל ברוך: "אנחנו נמצא את הדרך להתמודד עם הפציעות האלה, אין לי ספק בכלל ואני לא מוטרד. היום היו חסרות לנו עוד כמה פעולות כדי לקחת את המשחק הזה. חד משמעית אנחנו לא במשבר ונצטרך לעבור את התקופה הזאת. השחקנים שמנצחים משחקים חסרים לנו. בשבוע הבא מחכה לנו משחק בגלבוע/גליל ונגיע אליו מוכנים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();