באר שבע: יניב סולומון מצטרף
ניב שמולי ,20/01/2016

הקבוצה מבירת הנגב צירפה היום (רביעי) את יניב סולומון לאור הפציעות של אלעד הופמן ואוהד כהן. סולומון, שגדל במחלקת הנוער של ראשל"צ, עשה העונה את הפריצה ביבנה ויקווה לעזור לאדומים לעלות לליגת העל.

-- ניב שמולי --

הפועל באר שבע חיפשה זמן רב חיזוק לאור הפציעות של אלעד הופמן ואוהד כהן, והיום (רביעי) היא צירפה לשורותיה את הפורוורד יניב סולומון מאליצור יבנה. זה זמן רב שבבירת הנגב רצו לחזק את הקבוצה מתוך הבנה שיהיה קשה להמשיך במצב הנוכחי ואף פנו למספר שחקנים מליגת העל, כולל דודו שמריז וגיל אמיתי, אך אלה סירבו. בבאר שבע גיששו גם אצל יניב סולומון בתקופה האחרונה והיום העסקה הגיעה לסיכום. סולומון יערוך את הופעת הבכורה שלו כבר בשבוע הבא במשחק הבית נגד הפועל כפ"ס.

יניב סולומון (21, 1.98) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ונחשב להבטחה גדולה, אלא שקרע ברצועה הצולבת בקיץ. 2012 שיבש את התכניות. עם חזרתו למגרשים סולומון קרע פעם נוספת את הרצועה והיה נראה שלכשרון המבטיח יהיה קשה להשתקם. באמצע העונה שעברה הגיע סולומון ליבנה והיה טוב. העונה הוא המשיך במגמת ההתקדמות עם 16.2 נק', 6.3 ריב' ו-2 אס' בממוצע למשחק.

אמש ספגה הפועל ב"ש את הפסדה השלישי ברציפות כשנוצחה ע"י רמה"ש 78:80. לפני ההפסד לחבורה של גיא קנטור ב"ש הפסידה לגליל עליון ולקרית אתא וכעת ממוקמת במקום הרביעי.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();